Gå til innhold

ser mannen/samboern på "jordmødrene" med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vell i bunn og grunn ikke gitt samboern noe valg! har sagt at han bør se på, og forberede seg så godt han kan! (vi er jo tross alt førstegangs!)

blir litt overraska hver gang babyen er født, og han smelter helt! jeg må vell innrømme at jeg ikke synes nyfødte er det vakreste som finnes, de ser jo så groggy og rosa ut! men han synes de er sååå søte!

og hver gang de viser ks, sitter han med hendene foran øynene og ber meg si ifra når det er ferdig! (hehe...pysa!)

hvordan reagerer mannfolka deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått med meg bare de to siste episodene på tv (har sett tidligere episoder på nettet).

Da har gubben sett sammen med meg. mest sannsynlig for at jeg hadd fjerkontrollen! Hihi! Men hørte ikke han klaget!

Har 2 fra før også vi da! ;)

Skrevet

Samboern min har kun sett på den siste episoden av jordmødrene! Han ville egentlig se på IDOL, men jeg skulle absolutt se jordmødrene! Så da måtte han og se på ja! ;) hehe......

Han satt bare rett opp og ned i sofaen og sa OI han! Så litt sjokkert ut! Hehe..... :D

Skrevet

Ja, det gjør han. Han så til og med en episode når jeg ikke var hjemme, som jeg siden så på nettet. :)

Skrevet

hei

min sambo jobber på supplybåt, så han har nå værdt borte i 4 uker, men han har sett på det selv nesten hver gang.

Vi så på de episodene som var da han va hjemme, han synes det var veldig arti og interessant.

Har ingen barn fra før vi da.

:-)

Deilige snille samboern min!

Skrevet

Han såg bare den episoden igår, og da satt han bare å smilte til meg... gjorde narr av meg på en måte, "slik vondt skal vi gå igjennom også liksom"... hihi

Skrevet

Ja, vi har sett 5 av 6 episoder sammen. Han sitter ofte ved pc'en, men kom bort å satte seg i sofaen hver gang. Jeg hadde bare fortalt om programmet på forhånd, å han syntes vel det virket interessant. Glad for at han valgte å se på, får jo mer inntrykk av hva vi selv har i vente, vi er førstegangs så alt er jo nytt.

Skrevet

han sier hver gang når han ser en fødsel der at han gleder seg til lille jenta i vår magen kommer snart... han blir litt rørt også :-)

Skrevet

Jeg måtte mase litt første gangen, men nå syntes han det er kjempe spennende, han har jo vært igjennom det samme selv for ikke så lenge siden, og venter situasjonen enda en gang!!

Ser han lever seg veldig inn i det;o)

Hele tiden sier han: Stakkars deg vennen, klarer du dette en gang til??

Hehehe, han er så søt:o)

Skrevet

Min samboer ser på sammen med meg så ofte han kan. Og når det er trist eller skummelt så trøster vi hverandre. Forleden uke var det tre fødsler på en episode, og da felte han en liten gledeståre for hver av dem, og advarte meg om at når vår datter kommer så må jeg bare regne med at det kommer noen tårer fra ham da og. Han er så søt atte :-)

Dette er første barnet hans, men min andre, så han føler nok at han har litt å "ta igjen", siden jeg har gjort dette før. Og da er det veldig greit å se på Jordmødrene.

Skrevet

Jada, mannen min har sett alle episodene sammen med meg. Han syns det er skrekkelig å se på at det tydeligvis er så vondt, men blir helt rørt når babyen kommer.

Men når det er ks snur han seg bort :o) Mannfolk altså.....

Skrevet

hehhe,min kom med den tørre at det trengte han da ikke,han er da så rutinert atte! dette blir vår nr tre

Skrevet

Så søte menn dere har da... min skal liksom være så tøff han. Ikke vise følelser. Og skal bare tulle vekk alt... hihi... Så er spent på eksamenen/finalen vår ;-p Altså VÅR fødsel. Kommer nok noen tårer da gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...