Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ...sidene her og leser hva vi skriver? Søker på nickene våre, og leser igjennom alle innlegg vi har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 er derfor jeg stort sett aldri signerer med annet enn anonym, selv om det kanskje er teit....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Skal jammen meg begynne med det jeg også gitt...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 De vil vel følge med på deg da, anonym nr. 1 ;-p
*tigerlilly* Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 De må ha utrolig lite å ta seg til!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Har du fortalt dem hva NICKET ditt er da? Hvorfor isåfall?
Kystrøya Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Hvorfor i alle dager har du fortalt vennene dine at du er her inne og ikke minst, hva nicket ditt er??? Da må du jo regne med at de "sniker" på hva du har skrevet, dersom de og i utg er her inne. Har ikke fortalt noen av mine venner at jeg er her inne, og jeg kommer iallfall ikke til å fortelle dem nicket mitt! Litt privatliv skal man da ha
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke fortalt nicket mitt nei, hvorfor skulle jeg det... visste ikke at de hadde vært innpå her jeg, før jeg fikk høre på bygda ting jeg har skrevet inn. Ikke så mye personlig, men spurt etter litt diverse og slik...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Ser jo at det er mange her som legger inn bilder av seg selv, liker til ting de vil selgse (bil) eller hus de har kjøpt. I tillegg legger dere ut intime og personlige ting og signerer med nicket dere bruker. Med en gang dere gjør det, åpner dere opp for at det dere trodde var privatlivet deres plutselig ikke lengre er bare deres. Ved å ikke være kritisk til hva dere legger ut, skjer nettopp dette.. og bare for å ha det sagt: Det er utrolig NAIVT å ikke tenke over konsekvensene det dere skriver/legger ut her, kan få. Norge er et fryktelig lite land:) (Jeg bruker bestandig anonym, fordi noen jeg vet hvem er (og som ikke er spesielt hemmelighetsfull om seg selv eller andre) også er her inne. Har ingen interesse for at hun skal finne ut hvem jeg er:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Enig med siste anonym over her. Man må regne med det meste når man er innpå slike sider.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Er det virkelig noen som gjør slik??? At det går ann. Jeg må være mer naiv enn jeg trodde. Men noe så latterlig da. Gå innpå slike sider for å lese og sladre om hva andre driver med innpå der. Synes det er veldig respektløs jeg. Da vet du hvor du har vennene dine liksom. Snuse i andres saker. Greit nok at mange er svært personlige her, og trenger hjelp til noe, men det er jo ingen unnskyldning for å snike slik uansett. Latterlig!
2 tette - med flette Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Synes det er veldig frekt og respektløst å drive å snik lese på andre sine innlegg.. En ting er at andre er her inne og kommer over innlegg en har skrevet, men en helt annen ting er å søke etter det !
Phantom´ Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Sånt må man jo regne med da. Viktig å ha det i bakhodet når man legger ut info om seg selv. Litt her og litt der. Alder, bosted, navn på barna, navn på mannen, Butikker man handler... om man skrier en lite info i hvert innlegg skal det ikke så mye til før man har MYE info om en person.
♥lurelure♥ Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe, jeg regner med noen av mine kjente gjør det... Jeg har jo sagt nicket mitt og fortalt om forumet.... Men dette er jeg jo derfor fullstendig klar over og syntes ikke det gjør noe. De kjenner vel meg og mine meninger fra før:) Hadde faktisk ei venninne fra videregående som klarte å tippe det var meg og sendte meg en postmelding. Hehe, morsomt at jeg er så dårlig til å skjule hvem jeg er:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Totalt latterlig... Jeg synes du foresten sa venner... Hvis de sniker slik så vil jeg heller si "venner".
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 De skulle hatt seg et kraftig spark i ræva alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Er da ikke normalt på en flekk det da!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #19 Skrevet 12. oktober 2007 Da er det på tide å finne seg noen andre venner,sier nå jeg.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #20 Skrevet 12. oktober 2007 Det er vel fritt frem for hver og en å se rundt på disse sidene her.. Er det noe man er redd for skal komme ut, så får man heller la være å skrive det da. Evnt. signere med anonym.. Er da ikke verre enn det. Noen folk er forferdelig nysgjerrig på ting som skjer med de de kjenner, og sånn vil det nok alltid være.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #21 Skrevet 12. oktober 2007 Det får da være måte på til frekkhet...
mamiladi Skrevet 12. oktober 2007 #22 Skrevet 12. oktober 2007 De kjenner ikke nicket mitt ;-) Det gjør ikke mannen min heller ennå :-D Men han får vite det etterhvert, han er ikke så snikete av seg :-)
Supertea Skrevet 12. oktober 2007 #23 Skrevet 12. oktober 2007 Vennene mine trenger ikke snoke på internett for å få vite ting om meg Og andre folk bryr jeg meg fint lite om.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #24 Skrevet 12. oktober 2007 Fy fan, skal være anonym hele tiden da jeg tror jeg... fatter ikke at det finnes slike personer...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #25 Skrevet 13. oktober 2007 Oi, nei det synes jeg bare er dumt. Hva i alle dager gjør de det for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå