RompeRock Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen? Kjøkkenidioten trenger litt hjelp i dag... ;o)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Koker gulerøtter helt møre og moser dem? ;-) Gjerne sammen med en potet elelr to elelr blander i litt hvit saus eller fett fra kjøtt om du skal ha det til. Og krydrer med salt og pepper.
Guttemamma75 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Slik lager jeg det iallefall: Kok opp den mengden gulrot du vil ha - 3-4 stk er nok til 2-3 personer. Kutt gulrøttene i tynne skiver før du koker dem... Når de er kokt lager du en hvitsaus med smør, salt, pepper, karri (kan sløyfes -men jeg eeelsker karri i hvit saus) ca 1,5 ss hvetemel, spe med lettmelk til sausen får en litt tykk konsistens. Bland i de kokte gulrøttene og voila - gulrotstuing............
RompeRock Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ehh, jeg vet ikke, hehe ;o) Ikke som mos, men sånn tilsvarende kålstuing. Bare at det er gulrøtter...
RompeRock Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Oki, takk Det var nok en sånn stuing jeg tenkte på Er ikke helt stødig på kjøkkenet, skjønner dere. Men så har jeg jo lyst til å prøve også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå