Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 armbånd ol.? Har litt lyst, men jeg er litt redd for at de skal gå i stykker så hun kan svelge noe, eller smykker blir for trange rundt halsen når hun sover ol. Jada er sikkert hysterisk, men om jeg er det er ikke spm mitt:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Ja jeg bruker det en gang i blant, men har det ikke på hele tiden:)
Gravenstein Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, ikke til hverdags - men når de skal pynte seg.
@nemone Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Aldri vært brukt på halvannetåringen vår, smykker hadde nok hengt på i nøyaktig 2 sekunder før de hadde blitt revet av. Får vente til hun er litt større.
Mia_I Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ikke vært brukt så mye her ennå nei.. bare når de som har gitt dem er i nærheten, hehe. jeg har bestemt meg for å kjøpe bøker o.l i dåpsgaver heretter!
En liten mamma Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tar på henne smykke når vi skal i selskap ol. Er enig i at det er skummelt å ha smykke på hele tiden, jeg tenker også at ho kan bli kvalt! Armband bruker ho daglig.
lifa og Eline Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 vi begynte først å bruke smykkene når hun ble 19 mnd. ( er 20 mnd. nå) mens sølvbestikket har vi brukt 3-4 mnd- Måtte vente til hun hadde blitt såpass stor at gafflen ble litt mer passende til munnen hennes. T-skjea og spiseskjeen er fortsatt litt store, men de ligger klare nå i skuffen på kjøkkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå