Gå til innhold

Urk, feber... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner meg ikke helt på dette med feber. Det er greit at de får høy feber når det er en skikkelig infeksjon/ virus, men hva er det som gjør at de har ca 38 grader i mange timer?

Minstemann har hatt det i hele natt og fremdeles... Han er litt forkjølet, men ikke verre enn han har vært de siste dagene.

Holder på å få sin 6. tann, men har ikke hatt feber ved de andre.

Problemet er at han sover lite og sutrer konstant. Jeg er sååå trøtt og lei i hodet.

Noen teorier? He he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje kombinasjonen av alt gjør han litt stresset og dermed ekstra varm? Nei aner ikke jeg. Skjønner godt du er trøtt og lei da, småsyke barn er kjipt! Har selv en baby her som er kjempehes og hoster og nyser, men han har heldigvis ikke feber da. God bedring til lillegutten! :-)

Skrevet

Jo, takk for det =)

Er jo ikke bekymret for han er jo ikke skikkelig syk, men han er ikke i slaget kan du si.

Har aldri hatt feber selv (minimalt) og er ikke vant til det...

Skrevet

Nei samme her. Får svært sjeldent feber. Husker en gang jeg kom på legevakten fordi jeg hadde vondt i halsen og ørene og ene sykepleieren mente jeg bare kunne dra hjem igjen siden jeg var feberfri, men jeg nektet. Fikk komme til til slutt da og det viste seg jeg hadde halsbetennelse, dobbel ørebetennelse og begynnende lungebtennelse. Men null feber... ;-)

Slike halvsyke unger som du beskriver er jo faktisk nesten verst synes jeg. Er de skikkelig syk med høy feber så ligger de jo bare der og sover eller ser tv og orker ingenting og er de frisk er de for det meste i godt humør og klarer seg selv, men når de er halvsyke så er det jo bare sutring, vil ha oppmerksomhet og bo oppå en helst.

Skrevet

Nettopp... :-/

Vi er jammen like du og jeg ;-) Til og med samme stilige navnet - he he

Skrevet

Jepp ;-)

Vi må få til å møtes en dag, men så langt så ser det litt trøblete ut siden mini ikke akkurat er et kafe-barn og jeg snart skal ut i praksis i noen uker. Kanskje vi kunne satset på et lekeland eller noe sånt utover i november eller desember og prøvd å få med noen andre her inne, f.eks Monajenten(du kjenner henne?), La Perla osv, det hadde vært kjekt :-)

Skrevet

Minstemann gjør seg heller ikke bra på kafé...

Vi får prøve å få til noe, ja. Jeg kjenner Minajenten (vi bor nesten samme sted)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...