Gå til innhold

Er det noen vits å kjøpe cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har to par vannavstøtende vintersko han bruker nå, også er jeg litt i tvil om det blir bortkasta å kjøpe cherrox og da. Er jo våt snø her (slaps og søledammer). hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortkastet om du har to par gore-tex sko. Vi har klart oss med et par gore-tex sko de siste vintrene, kun i fjord måtte vi noen ganger ta frem reserve, men de skoene var ikke gode nok (viking, skal aldri kjøpe viking igjen...).

Skrevet

Vi har hatt bruk for de vi har kjøpt iallefall. Blir litt for bløtt enkelte ganger til at vinterskoende skal holde seg helt tørre...

Skrevet

Må legge til at vi bor på vestlandet og de har brukt dem fra oktober til mai uansett vær nesten hver dag, både i kalde vinterdager og til vassing i dammer på regnværsdager.

Skrevet

skal sjekke med bhg hva de sier, for det blir nok en del regn fremover som alle andre år. Men de er jo ikke ute så mye heller.

Skrevet

Jeg har alltid vært skeptisk til cherrox. Syntes de virker så stive og tunge, men nå har jeg nettopp kjøpt Viking Thermo til storesnuppa. De er kjempelette og myke og snuppa syntes de er gode å ha på. De koster 399,- , så de er vel litt dyrere enn vanlige cherrox. Vi bor i Bergen og har egentlig klart oss fint med Gore-Tex sko, men det er så gjørmete og fælt i bhg, så det er lettere å ha cherroxene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...