Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 de 3 siste dagene har jeg vært sugen på knekkebrød av alle ting.. av og til kan jeg spise 7-8 til dagen.. må le litt.. får vel ta d med et smil... ønsker alle lykke til, håper vi alle tester positivt...
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hi hi. I alle fall en sund ting å bli hekta på da Når er din ikm?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 den er til mandag eller tirsdag... er så spennende klarer nesten ikke å vente... hihi.. når er din ikm?
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Skjønner så ufattelig godt hva dumener,ventet i flere dager selv. Har ikm i morgen og syntes til og med det er lenge til. Tiden går jo sååå sakte når man venter. Har du noe symptomer?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 ja jeg har hatt en del.. 5 dager etter el vondt i ryggen.. 7 dager etter vondt i høryre side av ryggen og magen på høyre side.. puppene har blitt harde.. men ikke så altfor ømme.. hadde stikkninger i den ene puppen i hele går helt oppe.. har hatt litt små stikk i magen i dag rett under navelen.. her for tre netter siden måtte jeg stå opp av senga i 2 tida for jeg var sulten.. hihi.. men for å si det sånn så innbiller jeg meg vel alt sammen... hihi ble ganske mye d her:) du da?
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Hmm... tørr liksom ikke helt kjenne etter. Er så redd for å inbille meg noe jeg og. Men kan jo aldri vite før dagen er der da. Har egetlig lyst til å ta en test i dag,en cb. Men er liksom like greit å vente til i morgen. Blir så dyrt å kjøpe så mange. Har sånne fra billigtester,men stoler ikke helt på dem
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 forstår deg godt.. har ikke akkurat trua jeg heller.. har nå gått uten p-piller i to år men det skjer jo aldri noen ting, så det tar kraftig på psyken det her... hvis jeg ikke får positiv test nå så melder jeg meg ut av denne siden for en god stund... blir helt paranoid jeg:) jeg tok en test i går jeg.. jeg ble mega skuffa.. hihi... det var sånn billigtest.. har du hørt mye negativt om de?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 hei hei, tenkte å joine her jeg å. vel jeg har ikm på mandag...o jepp....det går ganske sakte, klarer ikke å vente nå. også har jeg en stor eksamen snart også, så er stresset hehe... vel egentlig så merker jeg også noe forskjell i de siste dagene, får plutselig lyst på noe spes......men ikke så sunt som knekkebrød hehe.....jeg har blitt veldig trukket på det usunne...får lyst til å spise noe som gir noe smak...hele tidlig,....føler at all annet mat er kjedelig.....hehe....det er den eneste forandringen jeg har merket. ellers så er det også det at jeg hadde litt vondt i ryggen....ik noe annet... håper virkelig ass.....åååååååååååå hehe....lykke til dere også..... vi får bare vente i spenning:)
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Tja,begge deler. Har vel forstått at de fleste sverger og stolerpå cb. Men kommer vel litt ann på hva de har opplevd ved å prøve de forskjellige. Føler liksom at de billige er dårlige bare fordi at de er billige. Men er vel kanskje bare inbilling det og
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Ja,håper håper håperher også. Hadde vært veldig koselig
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 tenk deg den følelsen man får når man står med en positiv test i hånda.. jeg hadde tatt trippel salto jeg.. hihi.. jeg skjønner ikke hvorfor det skaL VÆRE SÅ UTROLIG VANSKELIG Å BLI GRAVID... jeg må gjøre noe utrolig galt siden det aldri går... hihi ønkser dere alle så utrolig masse lykke til...
*issi* Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk. Og masse lykke til til alle dere også Neida,du gjør nok ingen ting feil. Noen ganger bare tar ting så lang tid. De som venter på noe godt,venter ikke forgjeves Vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå