Gå til innhold

Da ble det UL på meg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen nå og pjokken har lagt seg til på tvers igjen. Så da blir det en tur på sykehuset i dag da. Skal til ultralyd om et par timer... Kan ikke forstå at det er plass til en hel baby på tvers i min smale mage, men. Off er litt redd for at det skal være noe galt. Sånn sett er det jo bedre å få ultralyd, så de kan se om alt er som det skal. Førstemann var jo veldig liten så jeg var til UL annenhver uke med nr.2 for at de skulle være sikre på at hun fikk den næringen hun skulle ha. Ironisk nok ble hun 4,2kg og 52cm.

Jaja vi får håpe alt er bra. Om det viser seg at han er veldig liten, vil de ta han ut da? Off nå begynner jeg virkelig å grue meg. Best å ikke filosofere for mye på forhånd. Får sette igang med litt husarbeide frem til jeg skal dra, så jeg blir litt distrahert.

Hilsen nærvøs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme skjedde meg meg i dag, var hos legen og hun ble ikke helt overbevist over at ungen lå ned, så jeg og ble henvist videre til ultralyd, men ikke så "heldig" så deg jeg da, måtte bare vente¨på å høre fra føde poliklinikken.. kan ta opp til en uke sa de...

i forrige svangerskap fødte jeg i uke 37, og nå er jeg 36+3

så får faktisk!! :) håpe det ikke skjer noe før jeg har fått vert og forsikret meg om at alt er fint..

masse lykke til te deg!!

Skrevet

Gikk helt fint, så det var ingen vits å bekymre seg. Han hadde lagt seg med hodet ned før vi kom til UL. Jordmor sa også at det ikke var farlig om han lå på tvers. Det var visst helt vanlig når en var flergangsfødende...

Det var uansett fint å få se at han har det bra. Også fikk jeg beskjed om at jeg ikke skulle måtte gå på overtid, siden det var 13 dager mellom sikker menstermin og UL termin, og gutten alt var såpass stor nå (3,5!!!) Det syns jeg var fint å høre.

Så rart at de ikke sendte deg direkte på UL egentlig. Legen min sa at om de prøvde å gi meg time i neste uke skulle jeg ringe henne opp, så skulle jeg få UL ved et annet sykehus. Men om det er noen trøst, så gjorde det visst ingenting om de ikke ligger med hode ned.

Håper alt går bra med deg! Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...