Gå til innhold

Jeg bør pakke i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte om 1 uke.. Og jeg burde virkelig få ut finger'n å begynne legge ting i esker.. Men jeg har ikke lyst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrr... Noen som har litt motivasjon til meg? Hehe! Vi har jo visst en stund at vi skal flytte så ingen av oss har liksom giddi å gjort no spes med husarbeid,så det ser jo ut som ett helvete i tillegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå det der er ikke gøy! Jeg har ikke no motivasjon til overs, men jeg kan heie! heia heia heia heia heia

Skrevet

jeg er på samme viset...de tre siste gangene jeg har flyttet har jeg pakket mens jeg flyttet

Skrevet

Sett på litt musikk så går det så mye letter ;o)

Skrevet

Begynn med de enkleste tingene! Bøker for eksempel. Eller sengeklær og vanlige klær i søppelsekker. Det går ganske fort, og så ser det ut som du har gjort MASSE :)

Skrevet

Takk for motivasjon! Jeg skal gjøre litt i dag... Akkurat nå dreiv jeg med litt oppvask,og da viste det seg at røret under vasken har røket tvert av!!!! Knurr,jeg er så sinna! De vi leier hos har valgt den billigste løsningen på alt,og det viser seg nå. Alt som sto under vasken,måtte i søpla! Faen ass!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...