Gå til innhold

Hysteri innlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare høre....

Jeg ble så eitrende forbanna i går , og var illsint altså rasende i strekk fra kl 1930 , til ca kl 23.00.

Jeg hylte , og forbannte , og dryla foten i veggen så det sang!

Jeg kjente at BT steg , og at hjertet holdt på å stikke av, så hardt som det slo!

Jeg er 27 + 4 , og lurer på om dette kan være skadelig for barnet?

At mammaen blir så lynende forbanna?

Jeg kjente jeg ble helt sliten i magen!

Høres nå heeelt på trynet teit ut , men spør allikevel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker på det, har lurt på det samme selv.

Jeg ble så sinna at jeg holdt på å svime av her for en stund siden, det beg å flimre foran øynene mine, måtte sette meg ned, å da var jeg sliten så det holdt i maven :-(

Skrevet

Hmm... Godt det ikke bare var meg da, som ble så rasende!

Ingen andre som vet dette?

Skrevet

Hei, jeg tror at barnet kan føle at du er sint... akkurat som han kan føle når du er glad! Derfor tror jeg at hvis du er alltid sint så føder du et sint barn!...;-/

Men jeg er ikke lege eller forsker og det kan hende at det er bare tull det jeg sier her, men prøver alltid og være avslappet og høre rolig musik, slik at babyen min har gode oppleverser i magen...

Les litt om Freud( han psykologen) Jeg tror at han snakker om det og.

Jeg har en vennine som kranglet kjempe mye med mannen sin da hu var gravid, ungen dems er ADHD og sint og, og, og...hvorfor? tja who knows...?

Jeg håper at alt går bra med deg og din liten!

Skrevet

Jeg har lurt på dette selv. Er en hormon bombe når jeg er gravid, og har en lunte på lengde med ingenting. I dette svangerskapet har jeg ikke vært like hissig som sist, men fyrer meg KRAFTIG av en eller annen ting ca en gang i uka:) Sist gang krangla jeg og gubben masse, og jeg var veldig bekymret for om dette ikke var bra for barnet. Men ut kom verdens herligste skapning som er blid som ei sol hele tiden. Han er nå snart ett år. Og han sutrer kun om han er ssulten eller trøtt. Han er en hissigpropp også da, men det tror jeg er gener, ikke noe som skjedde under svangerskapet. Tror ikke dette har noen skadelig effekt, men klart det de sier er jo at man skal være rolig og avbalansert og høre fin musikk. Jada, gjør det også, men kom ikke å si at det er mulig å aldri fyre seg under en hel graviditet!! man er jo full av hormoner jo... og man er jo gravid i 9 mndr... Og tenk på fødselen da!! Barnet hører moren skrike og hyle i timesvis:)

Skrevet

Jeg skriker ikke så mye,-eller slår. Jeg er som en trykk-koker jeg... .For f**** hvor sint jeg er. Jeg drømmer om å klore øynene ut av mannen min, knee ham i b*** og banke ham gul og blå!

Sint,sint,sint.

Baby MÅ da merke det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...