Gå til innhold

endelig kom min lille prinsesse :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

tilslutt bestemte også min lille tulle at hun ville ut og ta en titt på den store verden som bare har ventet på og ta imot henne.. etter hele fire ganger med falske varsler bestemte hun seg på og komme den 7/10 kl 16.34.. hun var 3905 garm og 51cm lang. navnet blir amalie marie :)) hun er bare kjempe snill, sover hele natten og gråten kun en sjelden gang.. utrolig masse glede og kjerlighet disse små gir :)) til alle dere som fortsatt går og venter keep up the good work :) dere får snart se nurket deres, og jeg misunner dere for den følelsen og se sitt barn for første gang.. for det er så mega stort :) skulle gjerne født igjen i morgen bare for og kunne oppleve det på nytt.. helt sinnsykt altså ;) og husk smerten under fødselen er en smerte med en sinnsykt stor mening :)) lykke til alle sammen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille prinsessen!!! Sover hele natten?!?

Skrevet

jupp, bare spiser og sover videre.. beskymret meg veldig for skrik hele natten jeg se. men har vært kjempe heldig så langt hvertfall :)

Skrevet

Masse gratulerer med deres lille prinsesse:);):):):):):):):):):0);0)

Skrevet

Gratulere så mye og lykke til..... Nå går det virkelig unna med fødsler her..... Håper det er min tur nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...