mizza84 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 tilslutt bestemte også min lille tulle at hun ville ut og ta en titt på den store verden som bare har ventet på og ta imot henne.. etter hele fire ganger med falske varsler bestemte hun seg på og komme den 7/10 kl 16.34.. hun var 3905 garm og 51cm lang. navnet blir amalie marie ) hun er bare kjempe snill, sover hele natten og gråten kun en sjelden gang.. utrolig masse glede og kjerlighet disse små gir ) til alle dere som fortsatt går og venter keep up the good work dere får snart se nurket deres, og jeg misunner dere for den følelsen og se sitt barn for første gang.. for det er så mega stort skulle gjerne født igjen i morgen bare for og kunne oppleve det på nytt.. helt sinnsykt altså og husk smerten under fødselen er en smerte med en sinnsykt stor mening ) lykke til alle sammen )
Fløffy Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer med den lille prinsessen!!! Sover hele natten?!?
mizza84 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 jupp, bare spiser og sover videre.. beskymret meg veldig for skrik hele natten jeg se. men har vært kjempe heldig så langt hvertfall
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Masse gratulerer med deres lille prinsesse:):):):):):0);0)
alines Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulere så mye og lykke til..... Nå går det virkelig unna med fødsler her..... Håper det er min tur nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå