Gå til innhold

Vokse overleppen selv? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på dette.

Men hva skal man bruke, hvor får man kjøpt det og hvordan gjør man??

Videoannonse
Annonse
Gjest frøkenmandag
Skrevet

Har aldri prøvd selv, og har ikke noe kunnskap om dette, men kan du ikke risikere at problemet blir større? At det blir skjeggstubber, på et vis, aller hår like lange, og av den grunn bare enda fyldigere enn før?

Ond sirkel altså. Om du først begynner å vokse, må du fortsette med det...

Men, som sagt, dette har jeg ikke peiling på. Sikkert noen andre som vet mer enn meg.

Skrevet

Nei, man visst ikke risikere det.

jeg var hos hudpleier for noe annet en gang, og hun ville da vokse overlepppen min. Så spurte jeg om det du sa, og svarte at det heller var motsatt, at den ville bli svakere hvis man vokset den jenvlig.

Nå har jeg blitt så blek, og så har jo den dama allerede satt meg på idéen, så derfor tenkte jeg å prøve selv...

Skrevet

Det er ikke noe problem:=)

Kjøp Veet voks for ansikt (liten gul pakke). De har den på H&M, Obs! osv.

Den inneholder små strips som du varmer i hendene, setter på og drar av. Veldig enkelt.

Jeg er en stor voks-pyse, men det gjør ikke vondt. Ikke blir det noe mer hår heller.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vokser overleppen selv. Det er så lett! Jeg kjøper "Veet hårfjerningsvoks til ansiktet" (wax strips) og følger bruksanvisningen. Det er lettvint ,nesten smertefritt *kremt*, og blir et bra resultat. Jeg pleier å kjøpe de i store matvarebutikker, men de har de sikkert på Vita, Cubus ol.

Et lite tips bare, ikke bruk dem samme dagen som du skal noe, for du kan bli litt rød og av og til litt hoven av dem.

Skrevet

Det er kjempeenkelt:)

Jeg klipper stripsene i to jeg, da blir de enklere å "jobbe" med også må du ikke få stripsen over på leppen, da blir det fort sår!

Blir ikke mer hår, tvert i mot!

Smør litt hydrokortisom over når du er ferdig vokset, da blir det ikke like rødt

Skrevet

All right!! Takk, jenter!

Da kjøper jeg sånne strips i dag.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...