Gjest frøkenmandag Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Trenger legetime til junior, men det pokkers fastlegekontoret har siste time klokken 14.50. Hva er det for slags åpningstider da? Jeg forventer da i hvertfall normal åpningstid på slike tjenester til minimum 4!!! Pokker heller. Da må jeg ta en hel dag fri, for at junior skal få gått til legen. Han går i naturbarnehage og de er på tur i kjernetiden frem til klokken 15. Rimelig håpløst å hente ham før. Og på morgenen rekker vi ikke noen lege. Jeg sa til kjerringa på legevakten at da får vi dra på legevakten i stedet da. Det er forøvrig ikke første gangen vi må gjøre det, da det er håpløst å få time hos fastlegen. Hva faen er vitsen med fastlege egentlig??? For kunden betyr jo det bare kjempetrøbbel. Hadde vi nå kunne valgt fritt, kunne vi helt sikkert ha funnet en annen lege som har ledig time på ettermiddagen. Nei, istedet skal vi bruke av en ressurs som er overbelastet i fra før av. Og sitte der i minst 5 timer før vi får komme inn til legen. HURRA FOR NORGE - LIKSOM!!! herregud!!!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis du er så misfornøyd og ikke føler du får det du trenger av fastlegen din,hvorfor bytter du ikke da?(Bor du sånn til at dere ikke har noe å velge mellom?) Vel,må du ta fri for å få junior til legen så må du ta fri.Sånn er det jo bare.Legetime for barnet ditt bør komme før tur med barnehaven,tenker jeg....Da er det heldigvis ikke noe akutt du søker legehjelp for. Håper det ordner seg for dere og at du får legetime snart som passer bedre;). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå