Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har en utrolig krevende baby som ikke tar seg til takke med noe annet enn at jeg skal løfte på han HELE dagen å ligge på gulvet med leker klarer han ikke lengre enn 1min uten gråt.. veldig slitsomt..får ikke gjort noe annet enn å ordna med han.. noen som har gode forslag til leker som passer bra for 5-6mnd.. kanskje det er noe jeg ikke har prøvd... desperat
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har en babygym med matte som man kan utforske mye rart på.. hvis man trykker på noen blomster kommer det musikk og lys, man kan dra i knitrende ører som står utav teppet, trykke på en fugl som piper osv. Også henge ulike dyr/ting over.. Denne kan vesla ligge en god stund under, drar i alt og styrer med de ulike tingene. Ellers så blir hun også fort lei av rangler og andre leker.. Bare kaster dem avgårde. Du sier ingenting om hva du alt har prøvd så da er det vanskelig å foreslå noe? =)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Mini på 5 mnd har villet sitte mer og mer siden han var 3 mnd. Men det har vært verst nå siste mnd (siden han ble 4 mnd) Har du prøvd å sette han i vippestol med noen leker, slik at han kommer seg litt opp å får sett litt. Trenger jo ikke sitte der lenge, men da får han se noe annet!! Jeg flytter litt rundt på lillemann, litt på gulvet på babygymen, litt i vippestolen. Så sover han gjerne litt. Så får han sitte på fanget eller sammen med meg i sofaen. Minst en gang pr dag går vi tur, da får han sett mye ute også =))
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 takk for forslag...jeg har prøvd forskjellige holde leker,stativer som han kan ligge under,speil osv,men han ligger bare å ser på meg..til og med når vi går tur med vogna blir han utolmodig og vil opp..hjeper ikke sitte eller noe..han vil bare opp... blir så sliten..
Diva Muffin Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta mi er 5,5 måned, og kjempeflink å leke. Hun er mest begeistret for ting hun kan snu og vende litt på, gjerne ting som knitrer litt. Spilledåser er også veldig populært. Vi har også noen klosser med et stilisert ansikt på, hun ler til det. Vi leker mye sammen med henne, jeg vet ikke om hun lærer å leke på egenhånd slik. Hun ligger slik på gulvet at hun kan se og høre oss hele tiden, kanskje det har noe å si? Separasjonsangst er ikke uvanlig når de blir 5-6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå