StineMor_2007_ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 men skjer ikke mye her.. ikke en kynner en gang.. jeg var forberet på å gå over men håper ikke det blir så mange dagene hehe... er så sliten o lei no.. Men så er det jo fullmåne i kveld å dagen har jo så vit begynt så alt kan jo skje enda... Så er vel lov å håpe ut dagen heheh Skal krysse alt som kan krysses for at vi med termin i dag og dere som er på overtid får føde snart=) FULLMÅNE... massse fødestøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤*¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤*¤¤¤¤¤¤¤¤¤
En Prins + Prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 jeg sender masse fødestøv til deg snuppa!!! ***********************************************************' så er det brae å krysse fingerene å hååpe den kommer snart....
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Her kommer enda mere fødestøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** :0);0):0):0):0):):) Masse lykke til da:):) Har selv termin om 6dager jeg....LAaaanGE dager assa.......
gravid med nr.11 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også termin idag..UL.. Termin min var på Søndag.Ser ikke ut til og skje noe her heller.Kan jeg få litt fødestøv av deg Stinemor? Ser du har fått så mye.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå