Gå til innhold

Sur og sint!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sint at jeg tror jeg sprekker. Jeg er rett og slett rasende!!! Og ikke spør meg hvorfor. Hormoner, stress, kan ikke ta en røyk, en udugelig mann som trekker hodet mellom skulderne og holder seg vekk istedet for å hjelpe meg!!!! Jeg blir så sliten av ham! Det er søren meg mer tak i en ullsokk!

Jeg blir rasende på ungene fordi det tar 10 minutt å få dem til å gjøre noe som helst,-som å ta støvler på eller av. Og jeg føler meg som en trykk-koker!!!!!!!!!!!

Jeg er rasende på bhg som på foreldre møtet sier de ikke vil ha sko med snørebånd (selv om dette støtter en liten fot klart bedre enn andre alternativ!), de vil helst ha regnbukser til livet (fordi det er lettere for ungene å ta det på selv,-selv om det ikke er like praktisk i forhold til kulde og regn!!) og i tilegg presterer de å si at mange av foreldrene sender ungene syke, vel vitende om det, i barnehagen!!!! Dette sitter min mann bare å nikker til.

Jeg er så sur og gretten og sint på alt at jeg har lyst til å skille meg og flytte langt vekk!

Udugelige mannfolk.

*aaaaaaaarrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet jeg ikke om du blir irritert av å få svar på dette innlegget, men jeg tar sjansen :-)...

For du høres ut som meg - fryktelig snna, og alt er mannens feil! Men ikke ta ut skilsmisse er du grei, du kan heller pakke kofferten din og rope at du tar deg en tur! så kan du jo dra på ferie til naboen eller no'.

klart du blir irritert på bhg, det hadde jeg blitt også, det handler ikke om hormoner, det handler om latskap fra bhg sin side. det koster ikke mange sekundene å veilede en unge inni en gummibukse med seler på, og om de finner opp gode sko med borrelås så skla jeg være glad, men til nå har jeg til gode å se noen fine og gode sko med borrelår eller glidelås. Vi får trøste oss med, at når det er gummibuksevær, så er det støvvel o scheroxvær også, og da kan de ikke klage.

treige unger får bli våte på beina da... klarer de ikke å ta på seg støvlene får de ta dem med i en pose ;-))

du kan spille høy musikk og rope, da blir det alltid litt bedre!

ha en fin og sint dag!

Skrevet

borrelår er et fint ord forresten.... :-)

Skrevet

Godt du er "enig" med meg:o)

Jeg vet jo veldig godt at dersom jeg IKKE hadde vært gravid, og dersom jeg hadde kunne gå og ta meg 5 minutt med en kaffe og en røyk, så hadde jeg ikke vært så eitrende.....

Og jeg har nok ikke tenkt å skille meg, men jeg syns ideen din om å ta ferie hos naboen var en kjempegod ide jeg. For nå er det sånn at jeg har lyst til å klore øynene ut på ham bare jeg tenker på ham!

At det går an å føle sånn raseri!!??!!

Heia borrelår.

Skrevet

jeg kjenner at borrelår ble et yndlingsord ganske fort.

For en uke siden satt jeg og tenkte sånn: "Jeg trodde &"¤(#&(% ikke det var mulig å misslike noen så inntenst... hva slags valg har jeg tatt???" (jeg tenkte i grunnen mye styggere ting enn dette, men det egner seg slett ikke på trykk)...

Men det går over... jeg vil anbefale å ta deg en tur før du blir innelåst for en lengre periode ;-))

Skrevet

Kjenner meg igjen, men hos meg kommer det av at jeg har blitt sliten på ettermiddagene.... Det meste har løst seg med litt sykmelding (20%) - hjem kl 14 og sove en time før henting i bhg... Alt har blitt sååå mye bedre etter det...

kan det være et tips for deg også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...