Gå til innhold

På shopping alene med barnevogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det?? Tenker med prøverom og barnevogn... er jo ikke alle plasser de har mega rom som har plass til vogna også? Eller handler dere ikke klær når dere er alene? Eller lar dere vogna stå uttafor vist dere prøver noe å babyen sover??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he, he, har aldri prøvd å få barnevogna inn i et prøverom. Somregel shopping når jeg er uten unger. (pga av baby som gråter mye, vi koser oss ikke på handlerunder for å si det sånn)

Skrevet

Uff det er stress! Men av og til setter jeg vogna rett utenfor, kler av meg og på meg det jeg kan med forehenget trekt fra. Andre ganger har jeg lagt jenta på gulvet, når er det enda mer stress da hun krabber ut av prøverommet. Har kjøpt en del klær i det siste uten å prøve.

Skrevet

de få gangen jeg har gjort det,setter jeg vogna rett utenfor prøverommet.

Skrevet

Har som regel ikke med barn når jeg prøver klær. Da deponerer jeg heller på de. De få gangen jeg gjordte det satte jeg vogna rett på utsiden av prøverommet.

Skrevet

Jeg får bare shoppet alene når babyen sover, ellers bare har han hylt i vognen til nå. De to andre var litt greiere. Har jeg vært alene med vognen for å handle klær er det nesten alltid midt på dagen og da er det som oftest lite folk i butikkene så jeg henvender meg alltid til de ansatte og spør pent og smilende om det er greit at vognen står rett utenfor prøverommet og om de bare kan holde det lite øye med den (gjør det bare slik om det bare er meg eller maks 1-2 kunder til i butikken) og det har aldri vært noe problem, med de to andre gikk gjerne de ansatte bort til barnet om han var våken og pludret litt også når jeg prøvde klær. Kanskje jeg har vært litt heldig også med mine shoppeturer? Værre når ungen er over 1,5-2 år synes jeg...

Skrevet

Å prøve klær i butikken har jeg ikke gjort på snart 14 år, det er blitt noen bomkjøp opp igjennom, men det kommer som regel til nytte likevel.

Skrevet

Får jeg ikke prøvd tøyet, deponerer jeg bare på det. Jeg kommer meg stort sett tilbake innen fristen slik at jeg får bytta eller får igjen penger for det.

Men nå handler jeg ikke så ofte klær til meg selv jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...