Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var veldig kvalm fra uke 5 til uke 12. Så ble kvalmen stort sett borte, i alle fall veldig mye bedre. Men nå de siste to dagene har jeg vært skikkelig kvalm og uvel igjen - brekker meg av den minste ubehagelige lukt og er bare generelt skikkelig uvel, akkurat som før uke 12. Har noen andre opplevd dette? Eller har noen en idé om hvorfor dette skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det også. Var kvalm frem til uke 11 ca, så noen uker senere kom det tilbake for fullt! Det varte noen uker så var det over, fikk akupungtur da og det hjalp litt. Tror det bare er å holde ut, men jeg tok en tur til legen for å være sikker, for jeg var veldig dårlig, klarte ikke holde noe mat nede. Nå er jeg i uke 25 og er i topp form! Blir litt kvalm når jeg tar multivitamin for gravide, men ellers bra.

God bedring!

Skrevet

Jeg så også mye lysere på livet rundt uke 12 fordi kvalmen letnet veldig. Men så kom den tilbake med et smell! Jeg kaster heldigvis sjelden opp, og alle dager er ikke like ille. Men jeg er litt lei nå ja.... Er 15 uker nå.

Skrevet

Tusen takk for svar, begge to! Godt å høre at det ikke er bare meg, for man blir jo lett litt overhysteriks og overbekymret, særlig fordi jeg skal til utlandet i fire dager, og da er det greit at man har ting i orden før man reiser.... Takk igjen, da kan jeg sllutte å bekymre meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...