7up1980 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg venter nå barn nr 2 og vil så gjerne hvis det blir gutt at han da skal ta navnet til pappa'en sin som mellom navn. Dette pga der jeg er ifra så er ikke Rino noe kjent navn, mens her i Sarpsborg som min mann er ifra er det jo hlet normalt. Problemet er da og finne et navn som passer til Rino? Tenkte på Mats Rino...........men vet ikke? Noen gode ideer her?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Glenn Rino, Jan Rino, Sam Rino, Ben Rino, Jon Rino, Lars Rino, Anders Rino, Ole Rino, Jens Rino, Sven Rino.....det er mye å ta av her! Spørsmålet er kanskje om du har tenkt å bruke begge navnene eller om Rino bare skal være et mellomnavn som ikke brukes til daglig. Selv må jeg innrømme at jeg ikke klarer å høre navnet Rino uten å tenke på nesehorn, (rhino er nesehorn på engelsk, og jeg har bodd i utlandet), men det er uansett bra å hekte på et navn til - det er et navn som egner seg for dobbeltnavn. Lykke til med valget
7up1980 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Skal bare være som et mellom navn og ikke brukes til daglig....... Men syntes det er kjempe vanskelig og finne et som høres skikkelig fint ut sammens med Rino..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå