Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Svaret er et rungende NEI. Brukergrensesnitt som overhodet ikke gjør livet lettere, samt mulighet til å hate i mange rom samtidig.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 øasdlfjaølsjdfaøsljdf ølksfaølsjdfalsøjdf øasldjføalskjføalskjf!!!! Fronter i et nøtteskall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Digger fronter. Det er guds gave til lærere. men det krever at lærerne og kan å bruke det. Jeg er vinneren på vår skole, og bruker fronter til alt. Hata det mye mer som student enn som lærer..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Digital klasseromsløsning. Lærer/foreleser legger ut materiale, og elevene legger inn oppgavene der. Oversiktlig og enkelt. Tilgangsbasert, så bare de som trenger å se får se. http://fronter.info/com/ Her bruker alle det fra barneskole og oppover. Men barneskolen bruker den mer for å kommunisere med heimen, enn med elevene.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Siden det er snakk om fornter Hvor er det blitt av alle tingene jeg hadde i "min portefølje" ?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Tror ikke det finnes noe dummere enn Fronter, nei. Det måtte i så fall være de nekene som finner seg i å bruke dritten...
lilja70 Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Kommer på et par-tre saker, sånn of the top of my head. ClassFronter er greit til sitt bruk. En fin måte å sortere på, har brukt det både som student og som lærer. Kommer ikke på noe gode alternativer. Dummere? Tja, Amerikanske presidenter og borgerne som stemmer på dem? Ansatte som blir forbausa når du forventer at de skal jobbe for føda? Folk som protesterer mot at "purken" "hacker" seg inn på deres "private" INTERNETTSIDER??? Tå-sokker comes to mind... Need I go on???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå