Gå til innhold

NÅR er man smittsom dersom man har spysyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini spydde i går klokken 19.00 to ganger rett etter hverandre. Han har nå idag spist frokost og viser ingen tegn til at han r dårlig på noe vis. Er han enda smittsom eller? Må vi holde oss alene i hele dag dersom han ikke spyr mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da ikke sikkert det var spysjuke når han ble så fort bra da.

Skrevet

Nei, tanken har slått oss også...men bare for å være på den sikre siden så har vi holdt han hjemme fra bhg. Men han vil så gjerne dra på besøk til en venninne senere idag. Og om han ikke har spydd mer så må vel det vær greit? Er snakk om i ettermiddag da:-)

Skrevet

Er vel litt forskjelling hvordan spysyken slår ut tror jeg.. Noen spyr kun en gang mens noen kommer det begge veier hele tiden... Har erfaring fra mine tre at den kan slå ut veldig forskjellig men at de fortsatt er smittebærere.. Mener jeg har lest at man kan smitte ca 24 timer fra det har brutt ut. Er jo ikke sikkert det er det han har hatt da men bare for å ha sagt det: jeg ville ikke hatt besøk av deg hi, hi! Men ikke sikkert din venninne er like hysterisk som meg. Hør med henne!

Skrevet

Ja, hør med venninna. Om hun har spedbarn hjemme så er det kanskje ikke så kult med en mikroskopisk sjanse engang...

Gjest frøkenmandag
Skrevet

er det ikke vanlig regel for barnehagebarn at har de kastet opp skal det gå minst en hel barnehagedag før de går i barnehagen igjen?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg ville ha venta...hadde det samme her med bare litt spying, og dessverre har to besøkende her endt opp med spysyka!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...