Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 :-)))))) Hihihihi,litt tidlig med nedtelling kanskje........ja,ja..... Venter i spenning jeg ;-)
mia engel&fia frøken Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har 190. teller ned, deilig å se slutten komme nærmere
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har 102 dager igjen.... Husker jeg så langt etter de som skrev det når jeg var omtrent der dere er, men tiden har gått utrolig fort. =) *poff* så er dere på grensen til 100 dere også.. Så nyt tiden fremover.
vamp1980 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 166 dager igjen.. jöss så fort det går da
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 146 dager igjen... teller egentlig bare uker, men måtte inn å se etter jeg så dette :-)
Ane med lillegutt Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har 190 dager i dag Syns etterhvert dette går litt fortere...
~Mita~ Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 143 dager igjen.. synes tiden går saaaaaaaaaaaaakte jeg... Det er foresten bare 74 dager igjen til jul.. =o) har julestemning allerede jeg. hehe
Phantom´ Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 178 dager igjen på meg. yoppi, da er over 100 dager unnagjort :-)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 93 dager igjen her Det er sykt deilig å nå den ransa med ett to sifret tall Nå venter jeg bare på at antall uker som gjenstår skal bli en sifret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå