missamor proud parent.:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Sønnen min sover fortsatt 2-3 ganger om dagen,er som regel bare veldig opplagt i ett par timer av gangen før han blir grinete og trøtt igjen. Føler han blir fort sliten,flere som har det sånn? Trodde de sluttet og sove så mye på dagen i denne alderen. Men så er han i tillegg veldig urolig på natten da,våkner MANGE ganger,skal helst ligge ved puppen hele tiden.
missamor proud parent.:) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 Dytter litt jeg
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Gutten min på knappe 7 mnd sover også 3 ganger om dagen. 1,5t om morgenen, 1/2t formiddag og 1 t ettermiddag. Holder heller ikke mer enn 2-2,5t mellom hver soveperiode, og han sover godt om natten ca 12t. Tror det fortsatt er normalt med 2-3 sovinger om dagen, de opplever jo så mye for tiden, trenger å sove for å bearbeide alle inntrykkene:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta her er bare 6 mnd da men sover enda 3 dupper om dagen. en dupp på formiddagen på 30 min ca. så ettermiddagsdupp i 12-13 som varer alt fra 1 - 2 1/2 time. så må hun ha en dupp igjen i 17 tida på 20-30 min. legger seg for natta 20 tia og sover hele natta. her sover hun bedre på dagtid hvis hun får sove i vogna si ute. Legger henne når jeg ser hun begynner å bli trøtt (gjesper , gnir øyne) da sovner hun som regel ganske fort. Venter jeg til hun skriker så sovner hun ikke like fort. Har også ganske faste rutiner med leggetid på dagtid også. hun blir trett i samme tid hver dag. Prøvd det? Legge h*n til samme tid hver dag sånn han man skjønner det er sovetid. De sover jo bedre på natta når de sover godt på dagen.
mammasgo`jente Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta mi på 6,5 mnd sover 2 ganger om dagen. Hun sover veldig godt og lenge om natta da. Legger henne 20.00 og vi står opp en gang mellom 08-08.30. Så sover hun fra 11.00 - 13.00 og fra 15.30 - 17.00. Veldig fornøyd med døgnrytmen hennes for tiden, men det forandrer seg nok snart. Har avvent henne med nattpupp forresten og lagt henne på eget rom. Hun spiser ca 06 før hun sover videre sammen med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå