Pærefrø Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Var innom barneskolen her med CV'en min på morran i dag. Er jo da arb.ledig, så jeg tenkte det får bare stå til. Joda, de skulle ringe meg allerede halv ett i dag, de skulle ha et møte med sfo da... Men jeg er herved blitt ringevikar Og de trengte MASSE vikar jobbing der Skolen ligger 2 min kjøring herfra, bgh til ungene ligger nesten vegg i vegg, så nå ordner alt seg
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Å så deilig da! Jeg fikk selv en ganske god nyhet i går så jeg henger meg på den med snille piker jeg, hehe... Er ferdig utdannet lærer til våren og fikk i går vite at på en skole her så om de deler en stilling slik at vikariatet starter fra høsten så får jeg det om jeg vil og da er det stor sjangse for å få videre jobb, snakk om flaks da, er jo så vanskelig å få jobb osm nyutdannet lærer.
Pærefrø Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk Kan si jeg sitter her ganske så happy nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå