Gå til innhold

åhh.. Tanna mi.. Trenger råd her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag begynte jeg å få vondt i munnen, litt sånn pressmerter. Jeg var i sommer og borret et hull der som viste seg å være gigantisk, så det ble lagt en midlertidig fylling. dette for å se om det gikk bra og at ikke hullet gikk helt inn til nerven. Da måtte de rotfylle... Men som sagt, på lørdag begynte jeg å få ubehag, og jeg er hysterisk redd tannlegen men enda mer redd for å få tannpine, så jeg ringte. De sjekket tanna, både ved å dunge på den og ved røntgen, men fant ingen ting. Fikk time på mandag hvor tannlegen trodde at den midlertidige fyllinga var litt nedslipt, så hun la en ny en. Etter det ble jeg verre og var igjen hos tannlegen i går. Undersøkte tanna da også men fant ingen ting. Hun trodde kanskje at det var fyllingsmaterialet som hadde irritert tannkjøttet, så hun borret ut den jeg hadde og la nok en ny midlertidig fylling...

Kjenner litt i dag også, men det er liksom ikke tannet som er vondt, det er kjeven og opp mot kinn og øre. Går fint å tygge på tanna.. Jeg er jo hysterisk redd men så i tvil om hva jeg skal gjøre nå. Sambo sier jeg bør vente å se det litt an - det vil jo tross alt være ømt der etter å ha borret 2 ganger i samme hull på 3 dager. Hva tror dere? Noen gode råd?? Please....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være mulig at det ikke er den samme tanna som gjør vondt.

Jeg vet det er vanskelig å lokalisere tannen, når en har tannverk.

Så be de om å se på noen andre, oppe eller nede på samme siden...

jeg har nettopp vært igjenom det samme, jeg trodde det var en oppe, eller en nede, men det viste seg at det var en nede, men ikke den jeg trodde.

Jeg hadde vondt i kjeven, og helt opp til øynene.

Skrevet

Ok, det skal jeg høre om. Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...