Gå til innhold

Hvor mye klær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvor mye klær dere har på babyen deres når dere er inne? Jeg har en gutt på 10 uker og jeg bruker bare body og bukse, men jeg synes kanskje de er litt lite? Men så synes jeg det finnes så få praktiske gensere og jakker til slike små som passer seg inne. Når han sover så har han pledd over seg da. Det er vel som regel 21-22 grader i stua vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

 

Skrevet

det viktigste er å ikke kle de for varmt. Jeg synes det høres helt greit ut sånn som du kler babyen. Det holder hvertfall for min gutt, men nå er jo alle forskjellige da. Kjenn etter i nakken og på øvre del av ryggen til babyen. Er det fin temp der, så har og babyen nok klær på seg.

Skrevet

Mini på 4 mnd har på seg body, bukse og sokker inne. Er vel en 22-23 grader her. Vi har varmekabler i gulvene + at han ligger på en matte som er varmeisolert når han er på gulvet så jeg tror det holder her i hvertfall, han er alltid god og varm i nakken.

Skrevet

Vi bruker også body, bukser og sokker. Vi har ei gymmatte som isolerer godt. Men er vi på besøk og det er kaldt i huset, har hun kanskje strømpebukse i tillegg.

Skrevet

snuppa på 4,5 mnd bruker som regel body og strømpebukse=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...