Gå til innhold

har dere Ikea møbler i stua..? I tilfelle hva har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte straks, kjøpte hus i går.. så må bare få nøkler, og pusse opp alt.. så flytte inn;)

Må kjøpe litt nye møbler, og tenkte å kjøpe litt fra ikea.. det er liksom ikke så dyrt.. Så på litt på bohus å sånn også.. men der er det "dyrt" i forhold... greit med ikea med små barn tenkte jeg;) Så kan vi heller kjøpe noe annet senere hvis det er sånn;)

Kom gjerne med litt tips! Har mørke møbler fra før, så det nye må også være mørkt..

veldig glad for tips om interiør i det hele tatt! lyst til at det skal være litt gjennomført ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig glad i Bonde serien.

Til tross for et traust navn er den faktisk ganske moderne, men tidløs.

Skrevet

vi har ei Billy bokhyle, to Benny cd-hyller, en romdeler og noen lamper fra ikea. Jeg synes forsåvidt at de har mange fine møbler der jeg, og prisen er jo en fryd:) Kjøkkenstolene våre er også derfra, pluss ting som pledd og sofaputer.

Skrevet

Bor i Finnmark..nærmeste Ikea i Norge er i Trondheim..

Likevell har jeg stort sett bare Ikea møbler i stua mi.. :)

Har Klippan sofa,magiker bord,hyller,kjøkkenbord,barnestol og oppbevaringsbokser i alle varianter,de er geniale.. :))

Skrevet

Billy bokhylle m/glassdører.

En IKEA-sofa som vi kjøpte på Finn, så jeg vet ikke hva den heter.

Jeg synes egentlig ikke at IKEA er så mye billigere enn andre møbelkjeder. Hva med Skeidar, A-møbler?

Skrevet

nei har ikke ikea møbler i stua, men på rommet til datteren min har vi en Expedit bokhylle, og så har vi diktad stellekomode. det er de ikeamøblene vi har.

men jeg liker veldig godt billy serien gjærne med glass dører, om jeg skyulle hatt ny bokreol så tror jeg jeg hadde kjøpt en slik.

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt stuemøbler i Markør serien,i antikk brun, Synes de er fine.

Skrevet

Vi har en del hyller og sånt fra ikea. Men sofa kjøpte vi på salg på Bohus for en billig penge. Jeg er ikke så glad i sofaene til ikea, de i stoff blir litt slamsete etter en stund. Men ellers så sparer man jo mye penger på å kjøpe hyller og oppbevaring på Ikea. Og kvaliteten er helt grei. Og designet er jo tidløst.

Gjest otilie79 og gojentene<3
Skrevet

Har to sånne lange glass skap som henger på veggen, hadde en sånn fin sjenk husker ikke hva den het.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...