Gå til innhold

Dere som har hatt SA eller MA


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har der alle hatt smerter i den forbindelse?

Og hvor raskt kom de i forhold til når blødnigene startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri spesielt vondt.. (SA)

-men det blødde godt, mer enn enn ved vanlig mens..

Skrevet

jeg har hatt en SA, det blødde litt mer enn vanlig mens en uke før mensen skulle kommet, helt smertefritt. Også har jeg hatt et svangerskap i egglederen, det var uhorvelig vondt, og plutselig blødde jeg masse...

Skrevet

Jeg hadde ma og hadde ikke noen smerter i det hele tatt. Begynte å blø litt i uke 11 og det viste seg at babyen var død siden uke 7. Hadde utskrapning.

Skrevet

Jeg har hatt 2 SA og hadde bare svake vanlige menssmerter.... Helt vanlig blødning også.

Har også hatt 2 EXU og det var helt annerledes.... Mye sterkere smerter, uvel, svimmel, kvalm...rett og slett elendig.....

Skrevet

Jeg hadde SA og hadde mye mer smerter enn ved vanlig mens, men de kom omtrent som vanlige menssmerter, på samme tidspunkt, men var sterkere og varte lenger.

Skrevet

Jeg har hatt 4 Sa'er (mulig en av de var MA, kan egentlig ikke forskjellen)

 

nr1 og nr 2 var smertefrie, var bare veeeeeeldig uggen og følelsen av at jeg måtte på do. Disse skjedde tidlig i svangerskapet. Hadde heller ikke blødninger i forveien.

 

nr 3 var grusomt smertefullt. Hadde veer, vannet gikk og hele pakka. Blødningene kom før smerten, begynte som brunaktig utflod og 1døgn senere kom smertene. Fosteret var da 11uker (ifølge UL jeg hadde hatt samme uka), men jeg hadde gått gravid mye lengere.

 

nr 4 begynte som milde smerter, hvor de steg og begynte ikke å blø før jeg mistet egentlig. Dette var også tidlig i svangerskapet, men lengere enn de to første.

 

Skrevet

ma i fjor sommer. uke 12. begynte å blø søndags morgen og fikk smerter, kjentes ut som rier, mandagskveld. fosteret kom ut av seg selv torsdag.

 

hatt en sa også men det var ikke vondt. hadde små menssmerter fra jeg begynte å blø til alt var over.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har mistet 3 ganger, opplevde det ikke så smertefullt som det "skal være". De to første gangene hadde jeg nesten ikke vondt, den siste var litt verre. Går det kanskje an å beskrive det som milde rier? Blødde også mindre enn det som er normalt ved en abort, men mer enn en vanlig mens. Hos meg startet det med tap av symptomer, så svak blødning som ble sterkere (kan vare noen dager), og så på slutten kom smertene.

Er du redd for at noe er på gang? Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Huff, ja. Hadde en SA i mai, og hadde så inderlig håpet at det skulle gå bra denne gang. Hadde litt småblødninger i 6 tiden i morges, har ikke økt noe mer utover dagen, men det har heller ikke stoppet helt (tror jeg). Snakket med legen, og hun sa det kunne være en begynnende abort:( Håper jo ikke det, for hun sa også det kunne skyldes hormoner. Krysser fingrene jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...