Gå til innhold

blodklump og slim

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde sex i går og når jeg gikk på do nå i ste kom det som en klump med blod og blodig slim på papiret. har også masse kynnere og vondt i ryggen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være slimproppen. Jeg ville ringt legen/jordmor.

Skrevet

Høres ut som slimproppen din er gått, tror jeg ville ringt legen eller jordmor da assa.........

Lykke til

Skrevet

Jeg er 14+2 og jeg harblødd i snart to uker. Jeg har vært til kontroller på sykehuset og detgår bra med barnet men at jeg må ta det med ro. Kommer det ikke mer er det ikke noe og uroe seg for. Det kan jo komme av at etter dere har hatt sex så kan en liten blod åre ha sprukket eller noe. Vent og se om det kommer mer friskt blod. Gjør det ikke det kan du bare ta det med ro.

Skrevet

Synes det er veldig drastisk å si at det er slimproppen. Skal MYE til før den går. Ja,hun burde oppsøke lege og eventuelt få en UL, men ikke skrem henne sånn. For det er mest sannsynlig ikke slimproppen.

Skrevet

Skal vi bare si da at det er sikkert ikke noe farlig? Bare ta det med ro...

Skrevet

skal ringe jordmor nå, bor på en liten plass og har 4.5 mil´til jordmor men hun har ikke ul apparat. da må jeg 14 mil en annen vei. skal ringe å höre hva hun sier.

HI

Skrevet

Sikkert ingenting farlig.

når jeg var på vei me mi første, kom det nesten det samme som du beskreiv no, men det var ikke noe farlig, men greit å få sjekka det liksom:) lykke til:)

Skrevet

Håper det ikke er noe å bekymre seg for.

Greit å sjekke ut sånn med JM. :)

Hold oss oppdatert da. :)

Skrevet

ingen telefontid i dag for de hadde sånn utdanningsdag, men la igjen en beskjed og sitter nå å venter på at hun skal ringe. verst er det vel for sambo som sitter på jobb men kan ikke ringe for da blir telefonen opptatt itillfelle jm ringer.. ikke mer blodslim men kynnere og verk i ryggen har jeg.

HI

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er sæd som har blitt farget? Dette skjedde meg nemlig, først trodde jeg det var samboeren som blødde, men det viste seg at det var mitt blod og hans sæd.

Skrevet

vel.. det var som en hard klump först med blod og så kom det slimete blodfarget utflod etterpå en swtund hver gang jeg gikk på do. har sluttet nå da men. hadde det värt säd hadde jeg kjent det på lukta for den hater jeg

HI

Skrevet

jordmor ringte nå og det var ingen fare. normalt etter sex og så lenge kynnerne holder på å gi seg så er nok alt i orden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...