gunda73 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er det noen som har erfaring med denne vognen? har lurt litt på om jeg skal kjøpe den med fashion carry cot bag og sportsvogn del samtidig. egentlig liker jeg ikke kombi/duo vogn fordi man gjerne blir lei av farge og mønster når du skal trille den samme vognen i ca tre år. Men det som er fint med denne er at jeg kan velge forskjellige farger på baggen og sportsvogn delen. Kan sikkert det på andre vogn typer også, men har falt helt pladask for denne......
temi & keli Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Mulig jeg hadde veldig uflaks med min s3, men jeg kranglet med både ryggen (sportsvogndelen), bremsen og at hjulene ikke tok tak/bare gled i låst stilling, selv om de ikke var låst, spesielt på glatte gulv.. Selv etter utallige runder med service, ble det ikke bedre, så jeg anbefaler dessverre ikke vogna til noen :s
Luna** Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har kjøpt denne vogna. Har ikke kommet i bruk enda, termin først om 3 uker. Vi fikk den anbefalt av vennepar som er meget fornøyd. Bor på bygda, så blir trilling både på grus og asfalt. Men det var det samme som de vi fikk den anbefalt av. I tillegg bor vi øverst i et byggefelt, uansett hvor vi triller er det bratte bakker. Vekten på vogna var også avgjørende, bare 14 kg. Til sammenligning var en Simo Kombi ca 20 kg.... Og det kan bli i meste laget.
Mamma med jente født 07<3 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har også kjøpt denne vognen. Har termin om tre og en halv uke så har ikke brukt den enda. Vi ble anbefalt denne vognen i flere butikker + vi kjenner noen som har den som er veldig fornøyd:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har planer om å kjøpe denne vogna! Jeg synes det virker som om at denne vogna har alt jeg!
gunda73 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 da er det vel store muligheter for at det blir den vogna.....selv om jeg egentlig har en stående helt klar. En troll bag vogn. har kjøpt den brukt av en venninne og den ser helt grei ut og virker god og trille. Men har rett og slett blitt så fristet at jeg tror ikke jeg kan motstå mitt eget press.) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå