ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Den tar jo inn vann hvis man setter den i vannbad! Laget flaskene i går og satte de i vannbad til avkjøling, og sambo satte de i kjøleskapet når ha la seg. Skulle ta den ut nå i sted å varme den opp. Vet jeg hadde i 180 ml å nå er det 220 i den!! Den må jo ta inn vann da..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 Det er da garantert noen som bruker MAM flasker her....
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hvorfor skal du ha melka på flaska når den er så varm. Har ladri hatt behov for å avkjøle flaskene, men vet ikke hvordan du gjør det.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Didrik er flaskebarn, så koker opp vann, avkjøler og har i kjøleskapet til neste dag. Ganske vanlig måte å lage mme på....
Ladybug~N&E Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 det er jo hull i bunn på den så er godt mulig den tar inn vann. bruker mamflasker selv. men jeg pleier bare å koke opp vann og helle på beholdere jeg, avkjøler på kjøkkenbenken og setter i kjøleskapet, og så tar jeg heller bare å heller passende mengde vann på flaska og varmer opp når han skal ha. da slipper jeg unna med en masse flasker i kjøleskapet også. gidder ikke lage til posjoner og ha 4millioner flasker i kjøleskapet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Vet det er hull i bunnen, men den skal da være tett fordi? Har bare en slik flaske også da, så blir vel ikke brukt så mye fremover. Didrik har bare 4 måltider pr dag, så ikke så mange flasker i kjøleskapet
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, men trenger du å avkjøle det i flaskene, kjøler vannet i gryta før jeg heller det på flaskene.
dikke Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Hva med å ta en liten frysepose rundt flasken før du setter den i vann. Da kommer det ikke vann inn gjennom bunnen..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, det går an.. Ikke tenkt så langt jeg. Koker opp i vannkoker og tømmer over på flasker. Har bestandig gjort det slik, gammel vane er vond og venne vettu =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå