Gå til innhold

Hvordan avkjøle MAM-flasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tar jo inn vann hvis man setter den i vannbad! Laget flaskene i går og satte de i vannbad til avkjøling, og sambo satte de i kjøleskapet når ha la seg. Skulle ta den ut nå i sted å varme den opp. Vet jeg hadde i 180 ml å nå er det 220 i den!! Den må jo ta inn vann da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da garantert noen som bruker MAM flasker her....

Skrevet

Hvorfor skal du ha melka på flaska når den er så varm. Har ladri hatt behov for å avkjøle flaskene, men vet ikke hvordan du gjør det.

Skrevet

Didrik er flaskebarn, så koker opp vann, avkjøler og har i kjøleskapet til neste dag. Ganske vanlig måte å lage mme på....

Skrevet

det er jo hull i bunn på den så er godt mulig den tar inn vann. bruker mamflasker selv. men jeg pleier bare å koke opp vann og helle på beholdere jeg, avkjøler på kjøkkenbenken og setter i kjøleskapet, og så tar jeg heller bare å heller passende mengde vann på flaska og varmer opp når han skal ha. da slipper jeg unna med en masse flasker i kjøleskapet også. gidder ikke lage til posjoner og ha 4millioner flasker i kjøleskapet.

Skrevet

Vet det er hull i bunnen, men den skal da være tett fordi? Har bare en slik flaske også da, så blir vel ikke brukt så mye fremover. Didrik har bare 4 måltider pr dag, så ikke så mange flasker i kjøleskapet

Skrevet

Ja, men trenger du å avkjøle det i flaskene, kjøler vannet i gryta før jeg heller det på flaskene.

Skrevet

Hva med å ta en liten frysepose rundt flasken før du setter den i vann. Da kommer det ikke vann inn gjennom bunnen..

Skrevet

Ja, det går an.. Ikke tenkt så langt jeg.

Koker opp i vannkoker og tømmer over på flasker. Har bestandig gjort det slik, gammel vane er vond og venne vettu =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...