Gå til innhold

mitt liv i boblen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

..her sitter jeg....fire dager til termin..men har vi følelsen av det? NEI!

siter og leser om alle de som har sin første dag her inne på tredje tri,og tanken streifer meg at det er jo sannelig ikke lenge siden det var meg som satt der nede på første stigetrinn og lengta etter den dagen det skulle være min tur til å flytte inn på 2.tri...og tilslutt 3.tri..og nå er det hele snart over..er nesten som en æra som tar slutt..

 

for to mndr siden,la vi babyklær i skuffene,vi ordna med rom og tok inn vogga som baby skal bruke..og jeg gikk der utålmodig og tenkte at "kan ikke bare disse ukene fly avgårde litt fortere da!"

 

..jeg fikk ønsket mitt oppfyllt..men med på kjøpet kom og en merkelig ro over meg..som om fødsel er noe som ska skje i fjern fjern fremtid..ikke nå nårsom helst! var til og med på fødeavdelinga her om dagen pga hodepine..og mens jeg ligger der med registreringsbelte på,farer en tanke gjennom hode mitt: "gla d ikke er jeg som ligger her og skal føde"..hehhe,SNAKKER om naiv!

 

skal tro meg om jeg noen gang blir klar for dette denne gangen jeg??

 

andre med tanker omkring dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen, ja!

har vært så opptatt av å være gravid, at det er litt uforståelig at vi faktisk skal både føde og få baby! ;)

på jm kontroll i går, begynte jm å snakke om fødsel og nyfødte!! det var litt rart! fikk lapp om barseltreff tilogmed!

Skrevet

Tiden i 3. trimester har fyldd. Jeg er også så opptatt av å shoppe og å være gravid, at mye som alddri før ville gått rett forbi, går forbi nå. Er det en gravid-tåke??

 

Men jo vi skal føde snart... For min del bare 20 dager til termin. Blir litt stressa. Føler at ALLE har pakka baggen, ALLE har vaske opp alle klær, ALLE har redd opp sengen. For min del står bagen tom (har lovd meg selv å gjøre det i dag). Sengeklea er ikke vaska, senga ligger fortsatt som flatplakk på kottet. Ang klær: har vaska opp det i 56, men ikke i 50. Etter et tips fra ei venninne. Kanskje bebien ikke får brukt klærne, og da er det bare å bytte de....

 

Skrevet

ja det er bra det er flere i selskap med meg her;o) da er det ikke jeg som er riv ruskende gal likevel..hihi;o)fire dager til termin her,og mye kunne nok vært mer klart innomhus her og ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...