Gå til innhold

Noen her som fikk baby høsten-05?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv en gutt som er født 27.november i 05.

Noen andre som kanskje var aktiv her inne som fødte i samme periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) jeg fikk den 14 februar:) valentinsdagen;)

det var litt spesielt:)

Skrevet

Jada, min gutt ble født i starten av november i 2005, og nå har vi prøvd på en ny en leeeeenge. Tar mye lengre tid denne gangen :/

Skrevet

Jepp :-) Fikk barn desember 05 og ser ut til at det blir en laaang prøve periode denne gangen også :-( Har vært gravid en gang, men vi mistet i uke 9. Da prøvde vi ikke.

Nå har vi prøvd siden juni tenker jeg :-)

Skrevet

MIn sønn er født 18. september 05 ja! Var mest aktiv "titter" her inne da, skrev nok ikke så mange innlegg tror jeg... Begynte først å henge på barnimagen etter jeg ble gravid den gangen.

Nå syns jeg godt det kan klaffe med en graviditet til snart! Lyst på en liten spire, gleder meg til å kjenne bevegelser i magen igjen :)

Skrevet

Turbotrollet ble født 21.10.05, to år om litt over ei uke!!

Utrolig hvor fort tida går.

Er nå i 2pp, venter på nr 3;-)

Skrevet

Jeg har en gutt som ble født i desember -05!

Skrevet

Snuppa har bursdag snart, hun ble født 5. nov. 05 altså 051105 morsom fødsels dato ikke sant?

Skrevet

Hei, jeg var mest avktiv på BIM.

Jenta mi ble 2år nå 4 oktober..

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at vi alle kan klikke oss over på 1. trimester snart da!! Lykke til alle sammen!!! :)

Skrevet

Jeg fikk ei lita jente 17. september 05... :) Var på Bim fra mars det året og gikk over til Dib sent 05... Tok litt tid før jeg "hoppet over". Likte meg så godt på Bim :) Husker ikke nicket ditt... Jeg var Milla33 den gang :)

Skrevet

Har byttet nick siden den gang, og klarer ikke å huske hva jeg brukte da... Men tror ikke jeg husker noen andre sitt nick for den sags skyld heller:)

Men blir spennende å se hvem som blir med over i første trim (og ikke minst når!) Jeg er bare såå spent, IKM i morgen! Huff... gruer meg til å teste, blir så skuffa når den er negativ:(

Er i 2 pp nå, men har vært uten prev. i 1,5 år. sukk. Håper den sitter nå! :)

Skrevet

Lykke til i morgen da. Har selv ikm 26. oktober, så det er leeeenge til. Får ellers håpe vi kan dra sammen inn på 1. tri, denne pp'n. Jeg har vært prøver lenge denne gangen, men har ikke gitt opp. Siden dere ikke har vært aktive prøvere før nå, så kan du sikkert bare slappe av, og ikke være "redd", selv om du har vært uten prevensjon i 1,5 år.... Ting kan ta tid, men ikke gi opp :) Lykke til!

Skrevet

jepp

desember 05 så han dagen lys ;) var veldig aktiv her inne før jeg ble gravid, men liten mens jeg gikk gravid...har ennå ikke kjent igjen noen nick...men det er kanskje noen som har skiftet??

Håper vi samles på 1 tri snart =)

klem

Skrevet

Heisann!

Poden kom mars 05 :) Var også mest titter på bim den gangen.

Har nå prøvd på nr 2 siden juni, og ble gravid i september. Dessverre mistet vi spiren etter 6 uker :( , og er nå prøvere på ny! Etter skuffelsen har lagt seg er vi veldig klare til å prøve igjen nå, så fort mens har stabilisert seg. Gleder meg innmari, og neste gang SKAL den sitte :) :)

Klems

Skrevet

Gullet vårt kom 27 august 05, og vi er ferdig med 3 pp i dag. Ingen tegn til tanta, og seg skimtet en svaak strek på testen i morges. Men jeg gidder ikke håpe på noe før jeg tester igjen om et par dager.

Jeg het Augustbaby den gangen (tror jeg)

Håper vi treffes på BIM snart da =)

Skrevet

Jeg husker deg Hufsemor!! Etter mye hjerneknaking har jeg kommet frem til at nicket mitt den gangmå ha vært seliso eller noe i den duren:) Morsomt å se at det er flere fra den gang som prøver igjen nå. Hvilken pp er du i nå hufsemor? Er selv akkurat gått inn i 3pp etter et upopulært tantebesøk:(

Skrevet

Hmm... *tenke* Jeg tror ikke jeg husker det nicket nei. Men hvor mye får man egentlig med seg som gravid? Hehe.

PP og PP, litt vanskelig å si. Vi hadde en halv aktiv PP før jeg fant ut jeg ikke var helt klar enda. Så en PP som gikk vekk i usikkerhet ang, skal/skal ikke. Så denne PP'en fant vi ut av vi tar det som det kommer, blir det baby, så blir det baby. Komplisert? Neeeeida...:P

Det er flere fra vår tid på BiM som henger her og noen har nettopp hoppet over til første tri. Og en god del har faktisk allerede fått en til! Uff, det hadde ikke jeg klart. Å hatt en baby akkurat nå mens lillegutt ikke er 2 år enda. Men mye skjer på 9 mnd..;-)

Skrevet

Hehe, det er faktisk en stund siden vi også kuttet prevensjonen, det skjedde i fjor sommer, men det var ikke før i august vi sluttet å tenke på de "sikre" periodene;-)

Skrevet

Vi fikk ei jente i august 2005.

Vil veldig gjerne ha en til nå, men sluttet med prevensjon nyttårsaften, og fortsatt ikke noe spire...

Husker *kea* fra forrige gang, tror til og med vi var på msn med hverandre... Men jeg hadde annet nick den gangen...

Lykke til!

fra

Cathy

Skrevet

Hei!

Jeg var her inne da!

Har en sønn som blir 2 år den 19 oktober! :-)

Vi prøver på vårt 5 barn nå, men har desverre hatt 3 Sa på under 1 år! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...