Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Gratulerer til alle dere på indre østland som valgte å ignorere gårsdagens værmelding. God tur i grøfta!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jepp, kom til vinterland! Her er det hvitt på vegene (og omkring), og jeg tør vedde på at idiotene ligger strødd i grøfta mellom her og Gjøvik/Lillehammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå