2jenter04og06 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jenta vår blir 3 år 1. juledag. Pappaen har lyst å kjøpe slalåmutstyr til henne i jul- og bursdagsgave. Jeg har egentlig lyst å vente 1 år til... Noen som har erfaring/tips/råd?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 både jeg og lillebroren min var tili på ski, og jeg vet at i hvertfall lillebror syntes det var kjempe morro, han sto mellom pappa, og pappa holdt han under armene mellom seg ned bakken frem til lillebror skjønte tegningen litt mer, da var det på med seler og slapp han mer og mer løs ettersom hvor flink han ble, var kjempemorro og se
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 sønnen min ble 3 år i april, så han er jo noen mnd eldre... men han får slalomutstyr av bestefar til jul! han fikk langrenn i fjor og han gikk mye på de! faren min mente at det er på tide med slalom nå, hehe.. han er veldig opptatt av ski og kommer til å ta med alex i bakken, jeg har nok med meg selv, så bestefar eller onkel får lære alex å stå på ski:) det er mange fine bakker for barn!
It's all about me Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Lillegutt er nå 17 mnd, så i år blir det bortoverski. Neste år blir det slalomski. Så synes absolutt ikke det er for tidlig for en 3 åring å få slalomski nei.
Espoir Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Det går sikkert bra med ski nå, men det er heller ikke farlig å vente.Hvis pappan vil gi henne slalåmski til jul, synes jeg han skal få lov til det.
2jenter04og06 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar :-) Vi kommer til å kjøpe henne slalåmutstyr i gave. Det var greit å høre litt om andre har gjort gode erfaringer. Så da blir det ut å handle ski på neste lønningsdag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå