Gå til innhold

synes det er sykt dyrt for vugger jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

mellom 1000 og 3000 kr for en vugge..hallo altså ? er jo ikke så lenge de små for brukt de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er ei som er i tre og utskjært, så er det mye arbeid, og den vil gå i arv i familien.

Jeg har lyst på Leandervogge, men vet ikke om jeg kommer til å investere i det, for det er en del penger, særlig når jeg må ha stativ også.

Skrevet

Kjøpte lenadervugga med stativ ca 3000 kr. Hadde den i bruk til hun var 5 mnd. Synes ikke det er så dyr månedspris. Så om den koster litt lønner det seg kanskje å velge en vugge barnet har plass i lenge.

Skrevet

Har du et fengsel i nærheten? Sjekk om de har snekkerverksted og lager vugger der:) De er ofte billigere! Evt finn.no...

Skrevet

Om det er tre vugge du skal ha;) Så har jeg en u kan få billig den er kjøpt i mars 2005 men bare brukt til et barn. Kjempe fin:)

Skrevet

Helt vanlige hvitmalte vugger går til den prisen. Ikke noe utskjæringer osv- hadde så lyst på en søt vugge, men betaler aldri 3000 kr for det, ikke 1000 heller...altfor dyrt..

Skrevet

Vi fikk en vugge til 750,- det er NYDELIG og kjøpt brukt via QXL :)

Skrevet

Nei desverre den er helt vanlig tre vugge.

Skrevet

Jeg kjøpte en fantastisk vugge av en mann i gudbrandsdalen, han hadde laget alt selv med vakre utskjæringer.. betalte vel 2500kr, mye finere enn de man får kjøpt i butikken , send meg pm med mail så skal jeg sende deg et bilde av den=)

Han lager alle slags typer...

Skrevet

Hvor lenge du skal bruke en ting har jo ingenting å si for prisen. Tenk på hva folk betaler for en brudekjole som de bruker i kansje 8 timer!

Prisen bestemmes av tilbud og etterspørsel. Ellers kan du jo følge med på finn og andre bruktmarkeder. Der er det ofte mulig å få fine ting til en billig penge, og så kan jo du selge den igjen når du er ferdig med den. Da blir det ikke så dyrt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...