nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 fikk en venninne høre av dagmamma`n til sønnen.... noen andre som har hørt det? jeg får det liksom ikke til å stemme...
Odine! Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 ??? Hva er det som er så annerledes med skisokker framfor "vanlige" sokker?
Brillemamma Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe,hvorfor i all verden skulle de bli det? Dummeste jeg har hørt! Jeg jobber på skobutikk,og grunnen til at vi ikke anbefaler å ha sklisokker i sko,er fordi det er vanskligere å få foten nedi skoen..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Selvfølgelig ikke. Men at det blir klamt og ekkelt for barnet vil jeg tro.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 det er sånne lange sokken med bøy på tuppen.... ha ha, mente selvfølgelig sklisokker )
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Regner med at det er sklisokker du mener... Kan ikke forstå hvorfor det skulle ha noen sammenheng med om de blir plattfot eller ei.... men, sklisokker i sko ville ikke jeg hatt på meg heller... Det må være fryktelig klamt og ekkelt ..
Næsningsfrua Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg leste faktisk det i avisa for ei stund sia, var intervju med en fotpleier. Grunnen var at foten "satt" fast, istedetfor å bevege seg inni skoen. Om det skulle føre til plattfot husker jeg ikke, men hun anbefalte det ihvertfall ikke! Så den dagmammaen er nok ikke heeelt på jordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå