nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hvor mange masker legger dere opp?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har strikket et sånt babyteppe i ull og da la jeg opp 160 masker. Lykke til!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 160? ja ja, bare å begynne og håpe jeg kommer i mål... for første gang... hihi tusen takk ) hvor bredt ble de da? sånn ca?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vanskelig å si, snuppa sover med det enda... Tror det er sånn ca 1 m bredt eller noe... Veldig gode tepper, holder på med ett til jeg!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 får bare prøve jeg da ) men må kanskje bli ferdig med skjerfet jeg strikker til sambo først... kom så godt i gang, så glemmer jeg det liksom... he he
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Skulle være 170 masker,men ble nok nærmere 190 masker tror jeg. Holder på nå med babyteppe til den i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå