Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har 102 dager igjen jeg.
håper på fulltreff Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 14 dager!!! Og ikke det minste fødeklar... Bihulebetennelse og bronkitt er ingen god oppladning..
prøvekluten+3små Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 4 her..men tror nok d blir overtid på meg gett
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 105 dager igjen. Phu... går ikke så veldig fort.
dritgrei hei hei! Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 og jeg, har 221 dager igjen :-)
gunda73 Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal ta keisersnitt om 11 dager, 4 dager før termin. Er så klar.....det beste er at jeg vet at jeg slipper å gå 14 dager overtid. Gikk 11 dager over forrige gang og det var fryktelig...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 4 daga til KS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*tigerlilly* Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 92 Har en venninne med termin hvert øyeblikk og alt fødesnakket siste tiden gjør at 92 dager kjennes uendelig lenge!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 173 dager igjen (går sakte men sikkert nedover)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 124!!!!!!!!!!!! å på veg ut døra til kontroll hos jordmor:)
mamman te JM og M Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 220 LANGE dager!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 40 dager til keisersnitt og 49 til termin:o)) Da kan jeg vel jukse litt å kalle meg høygravid fra i dag av da, siden jeg ikke kommer til å gå lengre enn til 20 uansett:o))?
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 11. oktober 2007 #21 Skrevet 11. oktober 2007 92 dager til termin her...
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 11. oktober 2007 #22 Skrevet 11. oktober 2007 184 dager......håper tiden går fort frem til april! fort fort fort!! :-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. oktober 2007 #25 Skrevet 11. oktober 2007 97 dager igjen=) Nyter dagene, DEILIG å gå rundt med en liten en inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå