Gå til innhold

Serriøst ,er så drittlei!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av prikkende urolige føtter!

Fader altså. Hver eneste jævla natt ligger jeg i tiiiiiiimesvis å rister på føttene for det er så sinnsykt ubehagelig!

Har prøvd raggsokker, kalsium, Bvitamin osv. Men ikke en dritt funker:(

Blir så oppgitttttt....

Sorry klaginga! Har bare lyst å finne frem en sag å kutte av meg de begge to.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår klagingen din,vi må jo få lov til å klage litt,derfor vi har hverandre....

Har du prøvd å få beina dine massert av typen/mannen din,det kan jo hjelpe...

Ønsker deg en god dag.....

Skrevet

Har du prøvd støttestrømper?Det kan du kjøpe i helsebutikk

Skrevet

DU må prøve akupunktur!!! Jeg gikk i flere måneder og sov dårlig pga maur i beina som jeg sier. Etter akupunktur har jeg sovet godt! Anbefaler virkeli å prøve, jeg synest det er vert hver krone..

Skrevet

prøv magnesium som du får kjøpt på helsekost. Virker utmerket på meg!

Skrevet

Vet sinnsykt godt åssen du har det. Hadde det ikke vært for at jeg trenger beina mine etter fødselen hadde jeg sagd de av for lenge siden :P

Har prøvd alt omtrent, men ingenting hjelper. Fotbad med massasje før jeg legger meg, støttestrømper, E-vitaminer, magnesium, massasje, gå turer.. Men det peller i beina uansett hva jeg gjør (jeg kaller det "pelling i beina").

Det eneste som jeg har funnet ut at funker er også det vanskeligste.. La være å tenke på det. Men det er jo nærmest håpløst når det først har begynt.

Skrevet

Prøv støttestrømpene de selger på apoteket! De som er tynne og koster noe med 200.... Veldig gode!

Jeg hadde leggkramper to netter på rad, kjøpte støttestrømper og har brukt de siden.(tror jeg begynte før uke 30 faktisk)

Ingen leggkramper og de holder vannet godt trykket inn. Kjenner ikke prikking uten at jeg tar de av :)

Jordmor har anbefalt magnesium, har du prøvd det?

Skrevet

Har ikke prøvd støttestrømper og heller ikke magnesium nei. Tusen takk for fine tips jenter!:) Idag blir det jammen en tur å handle inn litt!

Skrevet

du er ikke den eneste, jeg hard det også slik. Er drittlei av at det aldri er ro under der.Har prøvd støttestrømper, men de gjør bare ting værre. Jordmor anbefalte meg å ta en blodprøve for å se om jeg mangler magnesium. Får se i morgen om det gir noe utslag.

Skrevet

jeg må alltid gå i dusjen før jeg legger med. kjempe varmt vann er deilig. så går jeg rett inn å legger meg med føttene utenfor dyna. da blir de kalde. frem til jeg sovner ihvertfall.

Skrevet

Stakkars mannen min han må masere de hardt så og si hver kveld, smøre på sånn mentulatum lignende ting kalt enzyme ice og så må jeg ligge helt stille etterpå og sovne fort sånn at det ikke begynner igjen.. blir gal!!!

Skrevet

Ja det er helt vanvittig irriterende. Det kommer snikende i 20-tiden og gir seg ikke før jeg omsider sovner av bare utmattelse langt ut i de små timer. Har hatt det siden begynnelsen og har prøvd alt av kjerringråd og kosttilskudd. Mine er i tillegg så varme at det er helt uutholdelig!! I natt gikk jeg ut på trammen i bare tåfisen og bare stod der til jeg var helt nummen av kulde på tærne. DA først sovnet jeg..

Skrevet

Har du prøvd å spise en banan en halvtimes tid før leggetid. Det er magnesium i bananer nemlig. Det fungerer på meg i allefall.. eneste kjipe er at jeg ikke er noe glad i bananer egentlig.. men det er uansett bedre med en banan enn tre timer med prikking!!! :)

Skrevet

gamle anthistaminer-dvs ikke zyrtec og den slags- som legen din skriver ut kan funke.. jeg ble nemlig helt søvnløs, så jeg var helt desperat, og legen min skrev ut polaramin til meg. dette har ingen dokumentert skade på fosteret i følge felleskatalogen. Hvis ingenting annet hjelper og du blir gal av ikke å få slappet av ville jeg i allefall forsøkt dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...