Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 står det på gravstøtta gubben lagde i dag. Nå står det 5 gravstøtter pertentlig dandert ute på plena vår, mot huset. Alt fra RIP til den overskrifta... Har vel en hel kirkegård mot Halloween.... mannfolk kan være fryktelig barnslige!
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 *fnis* lang tid igjen å lage på enda også... vi er forresten invitert på lage gresskar-party neste helg, gleder meg!!
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Det er jo kjempeartig! Elsker å lage fine ting som lyser gjennom gresskaret. I fjor skar jeg ut ei katt. Ble veldig fin.
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hihi... Så gøy! Jeg har aldri gjort det før, så jeg ser liksom ikke helt for meg at jeg skal få til no særlig.. thihi.. ikke har vi noe sted å ha et sånt heller :-(
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Har du ikke ei trapp eller plen å sette dem ut på? Veldig artig iallefall. Søk på nettet etter pumpkin carving eller lignende, så finner du tusen ideèr. Jeg skrev forresten et innlegg på Modne Foreldre.Skjemmes av å legge det ut her...hehehe Du,det er kjempelett og karve! Jeg har begynt og skjære ut bunnen istedenfor toppen av gresskaret,for da bevarer du stilken og toppen. Så er det enklere å sette inn lyset etterpå.
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 nei, har ikke trapp eller plen, bare ei lita leilighet i 4 etg med vegg-vegg-teppe i gangen. og overalt ellers. er veldig lite fan av tepper, så det passer meg egentlig dårlig... hehe.. don´t get me started-- Hmm... bunnen først altså! må inn og se på noe på nett før det ja! skal det være skummelt, helst?
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 Det MÅ ikke være skummelt, nei. Har sett flotte kunstverk med gresskar,der folk har skåret ut innmaten helt tynt ut mot skallet,og laget flotte barneansikt og fine dyr. Nydelige utskårede gresskar er veldig pene i mørket,der de lyser opp.
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Hmm.. vurderer å lage et portrett avb Michael Jackson.
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2007 Denne siden MÅÅÅÅ du se!! http://www.masterpiecepumpkins.com/ nydelig!
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2007 hahahaha...Michael Jackson ER scary!! (sniklest du,nå?) knis... Se på gallery på den siden. Virkelig flinke folk!
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2007 Sjekk "CELEBRITIES/MOVIES" Se den av Johnny Depp! Den var bra laget.
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 når du sier det på den måten, så tar nysgjerrigheten overhånd vettu :-p hihi
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 den forrige var om MJ.... Men til Johnnyen; Å HIMMEL SÅ BRA!! *prestasjonsangst* jeg skal vel være glad om jeg kommer opp med munn og øyne uten at det faller fra hverandre... hehe
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg falt for en enhjørning jeg VET jeg skal klare. Står under "other animals". Den klarer du også =o)
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. oktober 2007 10 Fun Facts about Halloween As posted by the BBC in England... Fact One: About 99% of pumpkins marketed domestically are used as Jack O'Lanterns at Halloween. Fact Two: In the United States, 86% of Americans decorate their homes for Halloween. Fact Three: Legendary magician Harry Houdini died in Detroit of gangrene and peritonitis resulting from a ruptured appendix on Halloween in 1926. Fact Four: Spalding claims to be the pumpkin capital of Britain, because it's the home of the country's biggest producer. David Bowman grows two million a year! Fact Five: Did you know - there are no words in the dictionary that rhyme with orange? Hard to believe for such an important color? Fact Six: It is believed that the Irish began the tradition of Trick or Treating. In preparation for All Hallow's Eve, Irish townsfolk would visit neighbours and ask for contributions of food for a feast in the town. Fact Seven: The record for the fastest pumpkin carver in the world is Jerry Ayers of Baltimore, Ohio. He carved a pumpkin in just 37 seconds! Fact Eight: Vampires think Halloween is tacky and don't bother going out that night. Fact Nine: The original Halloween film directed by John Carpenter in 1978 cost just $320,000 to make. It ended up making over $50m worldwide. Fact Ten: People have believed for centuries that light keeps away ghosts and ghouls. Making a pumpkin lantern with a candle inside may keep you safe from all the spooky spirits flying around on Halloween.
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, den så ikke ut til å være noen sak... øøøøhhh :-p
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. oktober 2007 Nå sier jeg natta,tror jeg...er ikke i formen. Kan ha med for mye saltlakrisspising.... ;o) Men det er vel helst at jeg er sliten. Hvor lang tid tar det og komme seg når man har vært utbrent? Føler jeg har brent lyset i begge ender i mange år... Sp jeg skal finne senga =o) nattaklem fra
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Sov godt! Jeg skal pakke bagen jeg, for vi skal kjøre til Wisconsin i morgen, miniferie :-) Vi snakkes! nattaklem tilbake!
Espoir Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 hehe. Men for å være skikkelig pirkete....Det er vel feil å skrive "lays", det må jo være "lies"?
Northernlights Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 11. oktober 2007 Ja,det saa jeg ogsaa. Men det er saann han stavet det,og da bokstavene er limt paa treplata,saa sitter de naa riktig saa godt.Og naa vet jeg ikke om jeg skal si fra eller ikke...Gravstoetta staar saa fint uti der med falsk mose paa,men med et eller annet verktoey skal det vel vaere mulig og faa dratt av bokstavene,skulle man tro. Hm,er jo viktig at ungene som kommer ikke laerer det ordet feil, saa jeg boer vel varsle han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå