*210208* Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 er ca 22 uker på vei.. var på ultralyd i uke 18,men da var den lille så aktiv,at vi ikke fikk sett om det var en liten prins eller prinsesse inni der.. skal på ny ul om en mnd,å håper den vil vise seg ifra sin beste side da:) men i mellom tiden,så lurte eg på om det var noen som hadde lyst å ta en titt på bilde inne på profilen min,å tippe.. er det en typisk "guttemage", eller er d en "jentemage"? hva tror dere?? hilsen nysgjerri:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Kom ikke inn på siden din,men typisk mage og kjønn er spiss og sees ikke bakfra=gutt Rund hele veien=jente tror man skal ta dette med en klype salt da,stemmer jo ikke på alle:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Så det nå! Hmmm,vanskelig og si..magen din ligner på min og jeg skal ha gutt:) Men jeg har ikke så stor mage ennå da så det er vel litt vanskelig og si.... Fin mage foresten:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Vanskelig å si enda, du var ikke så stor for å ha kommet til uke 22:) Men kanskje en jente vist jeg skal tippe:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Tipper du ligger akkurat på symfen? Jeg er også 22 uker,men ikke så stor som deg.....Ligger litt under..men magen kommer vel snart tenker jeg:)
Kakebakesøte Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal ha gutt, men ser ut som jeg venter jente. Har mistet livvidden helt og det gjorde jeg sist gang også (men da fikk vi jente da ) Tror ikke helt på dette med gutte og jentemage jeg
teso6 Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Når eg fekk jente var eg stor som ein kvalross heile veien rundt. Neste gang fekk eg gutt, og då var det kun kul på magen. Så på meg stemte det med "jente og gutte" mage. Blir spennende å sjå denne gangen... Magen er ikkje så stor at det går ann å sei enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå