Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Godjenta har klart å bæsje utfor bleia 2 ganger, på 2 forskjellige Janus bodyer :-( Vasket x 2 i maskin på skånsomt ullprogram, men flekkene er fortsatt synlige, er så lei meg for det var veldig fine bodyer m/pynt .. tør ikke ta Zalo på, selv om det er veldig effektiv på flekker...noen som har prøvd zalo eller annet på vanskelige flekker?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 finnes biotex for ull
Væren74 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Gallesåpe og sitronsåpe skal være fint å fjerne flekker fra ulltøy på. Tror det kan kjøpes i helsekost og muligens apotek. Jeg hadde en del ulltøy med farge i fjor som ble litt blasse etterhvert så jeg farget med disse fargene: http://www.omegadyes.co.uk/catalogue/allinone_dyes.html Det kan jo også være et tips hvis du ikke skulle få vekk flekkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå