Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er de dyre? Er det noe forskjell på dem? isåfall, Noen som kan anbefale en fin og kjekk en? Har tenkt å ønske oss til Anniken til jul=) Og når er det aktuelt å begynne å bruke dem?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg kjøpte en dur til tulla i London med Ole Brum og var veldig så fancy. Brydde seg ikke i det hele tatt. Så kjøpte min mamma en til 140 kr på pytt i panne. Hun elsket den. Leker noen ganger fortsatt med den hi hi. Den er i plast noe å ta i. Den andre var i stoff. Så om du tar imot anbefallinger fra en 16 månder gammel tulla med erfaring hi hi hadde jeg valgt den i plastikk =0)
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har den fra TAF toys, og mini elsker den!!! Det er plastikkføtter og tøydyr. Han kan dra ned dyrene så de går opp igjen, det er lyd i den ene, og speil under en. Kjempepopulær!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 fisherprice har en man kan kjøpe masse forskjellige leker til
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 her fant jeg bilde av den: http://www.taftoys.com/toysframe.asp?prod_id=10515#10515 Den kan du bytte ut lekene på som du vil. Lekene kan også henge feks i bilen og sånn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå