♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 på dere som er gravide... Nyt det, nyt det, nyt det... Savner magen min:/ Blir helt på tuppa jeg... Har en sønn på snart 5 mnd, og skulle gjerne hatt en til;) hehe, men må nok vente en stund tror jeg...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Het nytes det i lange baner.... men blir godt å bli ferdig og.... eg savner også det herlige aktiviteten imagen når eg ikkje er gravid. Og dette er mest sannsynlig siste gangen..................................
Anele&Solstråla Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 ååååå...her har vesla kjørt rompa oppi ribbeina et par uker nå, og ser ut til at hun trives veldig...er driiiitvondt- så nå kan hu bare komme ut:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 oy oy det var et annet perspektiv enn mitt eget :-) For jeg trives ikke med å gå å vagge her lenger. GLEDER meg til å få tulla vår ut, bli kjent med henne og ikke minst få energien og kroppen tilbake. Jeg skulle gjerne hatt mange flere barn ( har snart 2 og ett stebarn), men orker ikke tanken på et nytt svangerskap igjen. Da får det heller bli fosterbarn, for jeg elsker barn :-) Likevel artig å lese om folk fra ulike perspektiv og med ulike holdninger fra en selv :-) Ønsker deg en god dag :-)) Førken fryd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå