Gå til innhold

voksipose for oss som får vinterbaby'er


vipz82

Anbefalte innlegg

Må jo ha noe varmt ute i vogna. Ser det selges voksiposer over alt, men jeg blir så usikker.. Hva har dere/skal dere kjøpt/kjøpe? Vil ha noe som holder baby'n ordentlig varm i januar-februar kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har både en tynn og en tjukk voksipose som jeg fikk tak i da jeg fikk nummer 1. Tror ikke det blir behov her for så mye annet enn den tjukkevoksiposen, kanskje med et pledd inni. Voksipose er en god investering, og husk at den får du brukt når babyen blir ett år også og skal ut og trilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to forskjellige voksiposer med førstemann. Den ene er en gammel saueskinnspose, sånn med kordfløyel utenpå. Har renset den et par ganger, og den er super når det blir flere kalde blå ute. Jeg hadde førstemann ute i den da han var 3 uker i 10 minus, det går fint for en liten stund:-) Den andre jeg arvet er sånn man snører sammen i ull med vaskbart trekk, den holder også varmen godt selv om den er noen år. Veldig kjekk når man kommer inn til folk, da bare knyter jeg den opp sånn at den blir som en stor dyne som småttisen kan boltre seg på. Hvis du synes det er greit med brukte ting ville jeg forhørt meg litt med venner og bekjente om de har noe liggende, kvaliteten på disse holder seg. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med at jeg kjøpte dunpose med glidelås. Den så tett og varm ut, så satser på at den holder mål. Har i tillegg saueskinn som jeg tenkte å ha i vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...