Gå til innhold

lenej - så fine dukkeposer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg, jeg var inne på nettsiden din og så nettopp - kjempefint dukkeposer du har der! Kommer det flere farger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

thanx beibi! japp, dem er de 2 første, så komr det (etter planen) 9-10 (!) imorgen :):)

sinnsykt gøy å lage, du hadde til å med klart det! kom hit, å jobb for meg :):) eg har kaffe!

Skrevet

*kommer* øh, vel, uansett hvor i Norge du nå holder til (er det ikke i nord et sted?) så er jeg nok litt langt unna....

Meen - noen julegaver kanskje? Hmmmm

Skrevet

jada mayaya, laaangt i nord, masse snø her!! bare å komme, men ikke glemme reima-dressen da!! om du begynne å gå nå, så er du vel her til våren, å da trenger du ikke dressen!! :):):)

fysj for en humor eg har idag...

Skrevet

Veldig fine poser, syr du fortløpende? Jeg må måle litt dokkestr før jeg evt kan bestille...

Skrevet

takk! ja, eg syr hele tida, når mini sover.. på mitt lille kjøkken.. :):) så koselig at :):) huff, føle meg så kjærring-aktig!!

Skrevet

lenej; øh, tror ikke jeg kan fra der jeg er... men ro kanskje? over atlanteren?

Skrevet

jeg har ikke jente selv da, men hvor lang er sånne kle-på-dukker som er sååå populære nå? hadde jo vært kult da

Skrevet

sydd pose til min guddatter til baby born hennes. disse er så store.

Skrevet

den var det jeg tenkte på ja! har ei lita venninne som har ei sånn :-)

Skrevet

er du her ennå? Jeg bare lurer på, er det gratis porto på alt nå?

Skrevet

ja, men skal sove snart... trøtt!

å ja :)

Skrevet

oi! satt og vurderte en pose i går, men nå har jo jeg spart masse på å vente til i dag.. ohoi! synd for deg da... *fnis*

Skrevet

de vognposene dine... vet du hvilken som kunne passet i en quinny dreamy bag? er litt små de baggene... er det ikke forskjellige str på posene dine? har jente så kunne tenkt meg rød/hvit (har rød vogn)

Skrevet

likte forresten veldig godt den hvite og røde med hjerter... hvis du skulle komme til å selge den, kan du sy en sånn på bestilling hvis jeg vil ha da eller? var billige og fine de posene dine!

Skrevet

Sauen... Jeg vet ikke med dreamibagen for det har jeg ikke prøvd, men jeg har quinny sportsvogn og der passer den iallefall perfekt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...