Minesmå:)+en til! Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg skal kjøpe noe fra ebay, og skal registrere meg i paypal. Dette er for å gjøre det sikkert, men jeg er fortsatt usikker. Er så redd for å kjøpe noe eller registrere bankkortet mitt noen plass over internett. Noen som vet hva dette er for noe? Andre som er registrert her?
Gjest ->>- Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Et firma som formidler pengetransaksjoner med betalingskort til privatpersoner/mikrobedrifter som ikke selv er utstyrt med teknologien man behøver for å ta i mot en kortbetaling. Jeg har brukt det masse. Det er anerkjent, seriøst og gir dessuten en viss beskyttelse mot useriøse selgere.
LadyLuck & Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 pluss at du slipper å ligge igjenn kortnummer o.l over halve nettet...
snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har brukt det en del, og stoler på at det er seriøst og trygt. Systemet er brukt av VELDIG mange personer hver dag, så antar at man hadde hørt noe i media om det ikke var seriøst. HAr og hørt om folk som har fått igjen penger fra paypal fordi varen de kjøpte ikke var som de hadde trodd.
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Så bra! Satser på det da=) takk!
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Får jeg det Expanded Use Number eter 3-4 dager på mail? Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå