Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Noen som kan gi meg noen gode argumenter på hvorfor vi bør forsikre barnet vårt? Mannen min skjønner ikke hvorfor jeg vil det, staten betaler jo om man blir syk... Så hvis dere har noen gode argumenter... Og er det noen som har noen forsikringsavtaler å anbefale??
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er egentlig litt enig med mannen din... Leste om forsikringene og bestemte meg for å ikke ha det. Syns ikke summene man får utbetalt var så store at jeg ikke kan klare meg uten, og så reklamerer de med gratis tannlege og lege, noe alle barn får uansett! Jeg tror mer på å forsikre oss foreldrene godt, sånn at man sikrer inntekt ved sykdom/skade/død osv. Men det er sikkert mange som kan ha god bruk for en forsikring for barnet også da...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Det med gratis leger er ikke så dumt med tanke på at du da kan bruke private klinikker og eksperter. I tillegg så tar det ofte lang tid før staten betaler ut noen form for godtgjørsle om barnet skal bli sykt. Man får og penger til å bygge om bolig om det skulle være behov for det. (i tillegg til de man får fra staten) Mener disse godtgjørslene er i tillegg til det man får fra staten, så da blir det jo litt ekstra med penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå