Gå til innhold

sterke smerter i høyre side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... har skikkelig vondt i høyre side, bak og forann, ikke like vondt hele tiden......

klarer ikke og ligge..

noen som har vært borti lignende, vil helst ikke være hysterisk og ringe føden, er bare i uke 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer d når du anstrenger deg, eller er de der hele tiden?

jeg har de siste dagene hatt problemer med musklene rundt livmora, og da gjør det kjempevondt å røre på seg! men det går over etter noen dager!

er det derimot vondt hele tiden, ville jeg ringt føden!

håper det gir seg!

Skrevet

JM sa til meg at det kunne være livmorbåndene som drev å strammet seg.... ellers kan det være bekkenlåsning (noe en kiropraktor må se på). I tillegg kan det være babyen som driver å sparker på ting inne i deg... som du ikke merker på annen måte enn at d er sårt.

Mange muligheter altså (og ingenting trenger å være galt). Synes alikevel en skal ringe føden hvis en er bekymret!!!!

Skrevet

jeg hadde det en hel dag nesten... viste seg at det var en slags infeksjon det da.. de trodde det var blindtarmen å greier...

Skrevet

jeg har det ofte, må liksom gå å lene meg mot den sida, gjør vondt uansett hva jeg gjør.. jeg bruker ikke å kontakte noen pga de smertene, snakka med jm'a på en kontroll og hun sa at det kunne være alt fra bekkenet til sener som strakk seg! jeg bruker bare å gå med dem til de går over, når jeg skal sove om kveldene hjelper paracet (når du har skikkelig vondt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...